VIII Kongres Innowacyjnego Marketingu

w samorządach
Logowanie
X

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do pełnej zawartości serwisu.

Zapomniałem hasła
 
drukuj

AKTUALNOŚCI

Marketing miejsc to coś więcej niż reklama

21-11-2017
Realizowanie kompleksowej strategii komunikacyjnej może mieć realne przełożenie na funkcjonowanie całej jednostki terytorialnej. Stworzenie atrakcyjnego wizerunku pozwala osiągnąć różne cele strategiczne: ściągnąć inwestorów, zachęcić do przyjazdu turystów, zwiększyć zadowolenie mieszkańców. By uzyskać najlepsze efekty zaleca się podkreślanie najmocniejszych lub najbardziej charakterystycznych stron danej miejscowości. W tym obszarze często wykorzystuje się np. potrawy regionalne. Innym sposobem promocji jest informowanie o istniejących atrakcjach jako złożonej całości, zamiast skupiania się na pojedynczych elementach. W poszczególnych obiektach i zabytkach zawiera się ogromna wartość, które jeśli zostaną ujęte całościowo, mogą stanowić unikatowe i niezwykle ważne dziedzictwo kulturowe Polski. O skutecznych narzędziach komunikacji z mieszkańcami miast i regionów będzie mowa właśnie na kolejnym Kongresie Marketingu w Samorządach.
 
O wartości, jaką niesie ze sobą stosowanie zróżnicowanych elementów marketingu terytorialnego, opowiedzą prelegenci VII już edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Jeden z tematów przedstawią Zbigniew Wdowiak – zastępca prezydenta miasta Kutno oraz Weronika Lenarczyk – kierownik Działu Organizacji i Promocji Imprez Kutnowskiego Domu Kultury, którzy opowiedzą jak zbudować markę miasta na bazie produktu lokalnego. Prelegentami Kongresu będą także m.in. Sebastian Chachołek, prezes Grupy PRC, Bohdan Pawłowicz, Dyrektor Marketingu NASK, Michał Ostoja-Ostaszewski z Alegria Activity Central Europe sp. z o.o. czy Piotr Lutek, prezes zarządu SYNERGIA Lublin. Cały program można obejrzeć tutaj
lista aktualności
 
 
Ideo pozycjonowanie Realizacja i 
CMS  Edito  Powered by: