VIII Kongres Innowacyjnego Marketingu

w samorządach
Logowanie
X

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do pełnej zawartości serwisu.

Zapomniałem hasła
 
drukuj

AKTUALNOŚCI

Dyskutujemy o przyszłości marketingu miast i regionów

18-11-2011

Kongres Marketingu i Innowacji wzbudza duże zainteresowanie, ponieważ jest to inicjatywa, której tematem przewodnim są nowe kierunki rozwoju marketingu terytorialnego, bazujące na wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi promocji i technologii informatycznych.

Jak wyjaśnia Jarosław Reczek - Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego - Magnesem przyciągającym uczestników na Kongres Marketingu i Innowacji w Samorządach był mocny program wydarzenia oraz obecność cenionych specjalistów, wśród których znaleźli się pracownicy i właściciele prestiżowych instytucji i firm. Tak duża liczba chętnych do udziału w Kongresie pozwala mieć nadzieję na jego kontynuację w następnych latach.

Miasta i regiony potrzebują ekspertów posiadających odpowiednią wiedzę, rozumiejących specyfikę promocji miejsc, tworzących nowe trendy. Naprzeciw tym oczekiwaniom wyszli organizatorzy Kongresu. Nasze spotkanie to swoisty warsztat, podczas którego przekazywana jest wiedza, uznawana niejednokrotnie za najcenniejszy zasób marketingowy – podkreśla Marzena Furtak-Żebracka, dyrektor Wydziału Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Miasta Rzeszowa.

Przez  wiele tygodni Rada Programowa pracowała nad doborem prelegentów i wstąpień. W efekcie powstał naprawdę dobry i spójny program. Ponadto udało nam się zaprosić na Kongres znamienitych ekspertów, których wiedza i doświadczenie z pewnością okażą się cenne dla uczestników – mówi dr Dariusz Tworzydło, współorganizator Kongresu, prezes zarządu Exacto Sp. z o.o., pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego.

Program wydarzenia obejmuje wystąpienia prelegentów – specjalistów z zakresu marketingu i nowych technologii oraz dwie debaty z udziałem ekspertów i publiczności. Pierwsza z nich będzie dotyczyć „Trendów przyszłości w marketingu miejsc”, a tematem drugiej będą „Narzędzia komunikacji w promocji marki miejsc – oczekiwania a rzeczywistość”.  

Podczas Kongresu mówimy m.in. o kierunkach rozwoju systemów informatycznych mających zastosowanie w promocji jednostek samorządu terytorialnego. Zwracamy uwagę na rolę informatyzacji w realizowaniu strategii budowania marek, a także poruszamy temat ewolucji narzędzi marketingowych z punktu widzenia rozwoju technologii informatycznych, które coraz głębiej wkraczają w działania wizerunkowe. – dodaje Wojciech Materna, Prezes Zarządu, Stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka.

lista aktualności
 
 
Ideo pozycjonowanie Realizacja i 
CMS  Edito  Powered by: