VII Kongres Innowacyjnego Marketingu

w samorządach
Logowanie
X

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do pełnej zawartości serwisu.

Zapomniałem hasła
 
drukuj

PRELEGENCI 2013

Wiktor W. KAMMER, Grupa Red Star Media, Agencja Filmowa CBC Film Productions

Urodzony w 1978 roku w Krakowie, absolwent kierunku Public Relations na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz TVN Media School. Przewodniczący (w 2009 roku) Małopolskiego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, twórca NPRS, doradca w zakresie wizerunku medialnego, prelegent (TVP o/Katowice, Akademia Ekonomiczna w Katowicach, Muzeum kinematografii w Łodzi i in.) z zakresu PRODUCT PLACEMENT oraz NPRS, w latach 2001-2002 związany z TVP Kraków, współpracujący z TVN. Producent programu telewizyjnego Misja Absolutnie Możliwa oraz Pomysł na Sukces dla TVP S.A. Doświadczony w prowadzeniu kampanii wyborczych w zakresie wideo-marketingu politycznego (samorządowa kampania wyborcza 2010, parlamentarna kampania wyborcza 2011).

Paweł TROCHIMIUK, Partner of Promotion

Ekspert z zakresu komunikacji społecznej, doradztwa strategicznego, relacji inwestorskich oraz zarządzania. Założyciel i Prezes agencji Partner of Promotion. W 2010 roku utworzył United in Partners Group, grupę firm tworzących platformę reklamowo-marketingową, wykorzystującą wszelkie dostępne na rynku narzędzia niezbędne w promowaniu i budowaniu wizerunku marki. Z jego inicjatywy w 2006 roku powstała pierwsza międzynarodowa sieć firm PR – CEEPRnet, zrzeszająca obecnie 12 agencji z Europy Środkowo-Wschodniej. Wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Dziennikarstwa oraz London School of Public Relations. Jest autorem i współautorem licznych artykułów z dziedziny public relations i zarządzania oraz 4 książek o tematyce PR. Juror polskich i zagranicznych konkursów branżowych  takich jak:  Złote Spinacze, KTR, Sabre Awards, Cannes Lions. Współzałożyciel i wieloletni Prezes ZFPR, Członek Rady Etyki PR, a także wieloletni Prezes Federacji Związków Komunikacji Marketingowej.

Jan MATYSIK, Cumulus PR sp. z o.o.

Ekspert ds. public relations i komunikacji marketingowej, trener, konsultant, wykładowca. Prezes zarządu agencji public relations Cumulus PR Sp. z o.o. Absolwent Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie oraz Studium Podyplomowego Komunikowania w Biznesie i Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Absolwent Międzynarodowej Klasy IBC w Wyższej Szkole Zarządzania HEAO w Arnhem (Holandia). Wykładowca tematyki public relations w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (2009-2011), obecnie członek Rady Nadzorczej PSPR.

Mateusz TUŁECKI, Satus Venture

Doradca Zarządu ds. Marketingu i PR w Satus Venture, pomysłodawca i organizator konferencji InternetBeta oraz spotkań XRAII w Rzeszowie. Wykładowca, szkoleniowiec, doradca, ewangelizator, prowadzi zajęcia na Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. J. Tischnera w Krakowie, gdzie jest twórcą i opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych z zakresu marketingu w sieci i zarządzania projektów internetowych. Doświadczenie zdobywał w agencjach reklamowych, realizując projekty dla takich firm jak Intel, Microsoft czy Subaru. Z wykształcenia socjolog, zafascynowany nowymi technologiami i ich wpływem na wszystkie sfery życia. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego i Instytutu Zaawansowanego Zarządzania WSB-NLU w Nowym Sączu. Nagrodzony tytułem „Człowiek Roku Polskiego Internetu 2010”.

Krzysztof NEPELSKI, Grupa RMF

Radiowiec z ponad 22-letnim stażem w RMF FM. Od kwietnia 1991 - specjalista d/s promocji i sprzedaży, później dyrektor sprzedaży sieci RMF FM. W latach 1995-2009 Dyrektor Marketingu i Badań RMF FM, 2009-2011 Dyrektor Działu Projektów Specjalnych GRUPY RMF. Współtwórca portalu INTERIA.PL, współautor i koordynator wielu projektów antenowych, promocyjnych i technologicznych w GRUPIE RMF,  jeden z 30 Liderów Nowej Gospodarki i Społeczeństwa Informacyjnego wg Bussinesman Magazyn (wrzesień 2000), wykładowca reklamy i marketingu radiowego na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Jagiellońskim i Uniwersytetu Ekonomicznym w Krakowie, prelegent na wielu krajowych i zagranicznych konferencjach. Obecnie Pełnomocnik ds. Relacji Instytucjonalnych, który koordynuje współpracę GRUPY RMF z Jednostkami Samorządu Terytorialnego.

Rafał SANECKI, Grupa Onet.pl

Pracuje w Grupie Onet jako p.o. Regionalnego Kierownika Sprzedaży, wcześniej na stanowisku Account Manager ds. GOV i NGOs odpowiadał za planowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych oraz budowanie relacji z klientami samorządowymi. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Civitas i Wyższej Szkoły Europejskiej. Mieszka w Krakowie lubi Bangkok, prowadzi bloga o lepszym życiu w mieście (http://miastamaniak.pl/).

Katarzyna KOZIOŁ, Grupa Onet.pl

Pracuje w Grupie Onet od 6 lat. Obecnie jako Account Executive odpowiada za planowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych oraz budowanie relacji z klientami samorządowymi i komercyjnymi. Wcześniej zarządzała powierzchnią reklamową portalu. Absolwentka filozofii na Uniwersytecie Pedagogicznym oraz Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim. Fascynatka literatury wszelakiej.

Dariusz CHOŁOST, KB Pretendent

Doświadczony badacz obszarów społecznych i rynkowych. Zrealizował projekty m. in. dla urzędów miast: Wrocławia, Sieradza, Zielonej Góry, Świnoujścia, Gorzowa Wielkopolskiego, a w sektorze biznesowym dla takich firm jak: Diners Club, Pol–Mot Warfama S.A., Wrocławski Park Technologiczny i inne. Współpracował z największą firmą usług outsourcingowych w Europie Wschodniej-Grupą Kapitałową Impel. Prowadził szkolenia w zakresie badań rynkowych, m. in. dla Stowarzyszenia Zdrowych Miast Polskich oraz Fundacji Kalos Kai Agathos. Wykładał w Podyplomowym Studium Komunikacji i Wizerunku Społecznego Uniwersytetu Wrocławskiego-„Badanie rynkowe i społeczne w public relations”.

Michał KAMIŃSKI, KB Pretendent

Magister socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Studiował także na Uniwersytecie w Utrechcie w Holandii. Z badaniami marketingowymi i społecznymi związany od ośmiu lat. Zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Powiązany z NGO. Absolwent m. in. „Cyber Ręki Lidera”. W KB Pretendent odpowiada za analizę ilościową badań oraz metodologiczne wsparcie procesu badawczego. Specjalista ds. analizy statystycznej i SPSS.

Łukasz SZYMAŃSKI, Ideo sp. z o.o.

Z branżą związany od 2003r. Doświadczenie zdobywał projektując serwisy internetowe jako freelancer. Od 2006r. pracuje w firmie Ideo Sp. z o.o., która łączy kompetencje Agencji Interaktywnej i Internet Software House. Początkowo kierował projektami, obecnie odpowiada za kontakty z klientami i budowanie kompleksowych strategii związanych z obecnością firm w Internecie. Pozwala mu to często zastanawiać się „co by było gdyby…” w internetowej rzeczywistości. Członek Zarządu VII oraz VIII Kongresu PR. Trochę szkoli, trochę mówi, trochę też pisze na temat szeroko pojętego „bycia marek” on-line. Brał udział w projektach realizowanych m.in. dla: Raiffeisen Bank Polska S.A., Nestlé Polska S.A., D-LINK Europe Ltd., BPH TFI S.A., Commercial Union PTE S.A..

Aleksandra DUNAJSKA-MINKIEWICZ, Kurier Lubelski

Absolwentka politologii na Uniwersytecie Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie a także studiów podyplomowych z zakresu public relarions. Od siemiu lat pracuje jako dziennikarka w Kurierze Lubelskim. Pisze o samorządach, inwestycjach, funduszach unijnych.

Marcin PAŁKUS, LEVEL 152 sp. z o.o.

Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie oraz podyplomowe studia MBA. Uczestniczył w prestiżowym, trwającym 1,5 roku programie doskonalenia kadry menedżerskiej Management Development Program, prowadzonym przez amerykańską korporację RR Donnelley. Pracę w zawodzie rozpoczął w roku 1998. Posiada bogate doświadczenie na stanowiskach kierowniczych i menedżerskich wyższego szczebla, uzyskane w firmach polskich oraz z kapitałem zagranicznym. Specjalizuje się w wielu obszarach z zakresu zarządzania. Prowadzi firmę doradczą (www.directzone.pl), jest współzałożycielem i prezesem Fundacji Pierwsza Pomoc (www.fundacja1pomoc.org), a także pełni funkcję członka Rady Nadzorczej firmy Level 152 sp. z o.o., oferującej otwartą platformę marketingową łączącą elementy lojalności i grywalności, pod marką „gOffline”.

Jarosław RECZEK, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego

Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim Woj. Podkarpackiego. Z sukcesem realizował wiele kampanii w tym przed referendum europejskim w 2003 roku. Przez lata związany z Podkarpackim Urzędem Woj. na stanowiskach: Zastępca Dyrektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, Dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami Europejskimi/ Dyrektor Biura Integracji Europejskiej. W latach, gdy pełnił funkcję Dyrektora oddziału RMF FM, dzięki inicjowaniu i prowadzeniu różnorodnych działań marketingowych, stacja na Podkarpaciu osiągnęła najwyższą słuchalność w historii swojej obecności w tej części Polski.

dr Dariusz TWORZYDŁO, Exacto Sp. z o.o., Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego

Pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Wrocławskiego i Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 2009-2011 Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W latach 2008-2012 Członek Rady Etyki Public Relations. Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego (IRSI) oraz Prezes Zarządu Exacto. Autor raportów badawczych, analiz, materiałów dydaktycznych, artykułów naukowych i publicystycznych pisanych w języku polskim, ukraińskim, angielskim i francuskim. Autor blisko 200 publikacji. Posiada 14-letnie doświadczenie w branży PR. Trener, doradca i konsultant. W 2007 roku nominowany do nagrody "Łby PR", w 2010 laureat nagrody "PRotony".

Laura CZARNIECKA, LEVEL 152 sp. z o.o.

Prezes Zarządu LEVEL 152 Sp. z o.o., założycielka  marki gOffline – otwartej platformy internetowej łączącej elementy lojalności i grywalności. Platforma ta dostarcza informacji i geolokalizacji obiektów będących infrastrukturą dla gier miejskich, wycieczek, grup z przewodnikiem oraz wydarzeń edukacyjnych, społecznych i branżowych. Laura specjalizuje się w metodologii Lean, gamifikacji oraz badaniach lojalności klientów metodą NPS. Posiada także bogate, ponad 10-letnie doświadczenie w globalnych projektach w takich przedsiębiorstwach jak PWC, Ernst&Young, International Paper, Capgemini. Skutecznie zarządzała międzynarodowymi projektami, kierując implementacją i doskonaleniem procesów biznesowych (BPO, Lean, Kaizen, 6Sigma) dla zespołów z Polski, Niemiec, Chin oraz Indii.

Prof. dr hab. Katarzyna DUCZKOWSKA-MAŁYSZ, Szkoła Główna Handlowa

Profesor zwyczajny, dr habilitowany nauk ekonomicznych, pracuje w Instytucie Rynków i Konkurencji Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie w Szkole Głównej Handlowej. Autorka ponad 250 oryginalnych publikacji z zakresu wielofunkcyjnego rozwoju obszarów wiejskich, wspólnych polityk gospodarczych Unii Europejskiej, rozwoju lokalnego i regionalnego; autorka koncepcji wielofunkcyjnego rozwoju obszarów wiejskich. Długoletni Ekspert UE w zakresie Wspólnej Polityki Rolnej i Polityki Rozwoju Obszarów Wiejskich, regionalnej polityki strukturalnej Unii Europejskiej, konsultant wielu strategii rozwoju regionalnego i lokalnego dla wykorzystania funduszy strukturalnych UE. Długoletni doradca ekonomiczny Prezydenta RP, Aleksandra Kwaśniewskiego, była podsekretarz stanu w Ministerstwie Rolnictwa, długoletni członek Rady Społeczno-Gospodarczej przy Premierze RP, od wielu lat członek Zarządu Europejskiego Funduszu Rozwoju Wsi Polskiej – Counterpart Fund, członek wielu rad naukowych i  programowych; kierownik wielu zespołów badawczych. Uwielbia książki, żagle, koty i swoje wnuki Zawsze preferuje aktywny wypoczynek.

Prof. dr hab. Małgorzata DUCZKOWSKA-PIASECKA, Szkoła Główna Handlowa

Profesor nadzwyczajny, dr habilitowany nauk ekonomicznych, pracuje w Instytucie Rynków i Konkurencji Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie w Szkole Głównej Handlowej. Autorka około 200 oryginalnych publikacji z zakresu marketingu, marketingu terytorialnego, modelu biznesu, zarządzania przedsiębiorstwem, zarządzania  rozwojem regionalnym i lokalnym,  zarządzania w biznesie międzynarodowym, integracji europejskiej, a zwłaszcza - zarządzania projektami Unii Europejskiej. Ekspert w wielu projektach unijnych z zakresu rozwoju regionalnego, lokalnego oraz rozwoju obszarów wiejskich; od wielu lat konsultant strategii rozwoju regionalnego i lokalnego dla wykorzystania funduszy strukturalnych UE; doradca wielu gmin, stowarzyszeń i fundacji w zakresie przygotowywania i realizacji projektów Unii Europejskiej; członek wielu rad programowych, a także kierownik wielu zespołów badawczych. Prywatnie – kocha książki,muzykę, koty, żagle i aktywne formy spędzania czasu wolnego.

Łukasz WILCZYŃSKI, Planet PR

Założyciel agencji Planet PR, związany z branżą PR od 10 lat. Prelegent na konferencjach branżowych, autor publikacji z zakresu PR i marketingu miejsc. Współautor książki „Marketingowe Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego” oraz „Nowe narzędzia turystyki dziedzictwa”. Współtwórca wielu strategii rozwoju i komercjalizacji produktów turystycznych. W latach 2008 i 2009 dwukrotnie nominowany do nagrody Protony. W 2010 roku członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Założyciel społeczności branżowej Kraków PR. W latach 2008 – 2011 doradca ds. kampanii promocyjnej Województwa Świętokrzyskiego. Prezes Fundacji Questingu oraz europejski koordynator działań wizerunkowych organizacji Mars Society.

Robert STĘPOWSKI, MarketingMiejsca.com.pl

Niezależny ekspert i konsultant w dziedzinie marketingu miejsc. Dyrektor zarządzający w agencji ROSTER Consulting. Założyciel i redaktor naczelny istniejącego od 2008 roku serwisu dla specjalistów marketingu terytorialnego MarketingMiejsca.com.pl, a także papierowego magazynu o tej tematyce. Autor książki "Inny świat - czyli subiektywny przewodnik po marketingu miejsc" (2012), wydawca i współautor „Marketingowego Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego” (cz. I i II). Jeden z najbardziej znanych w kraju specjalistów zajmujących się tematyką marketingu miast, gmin i regionów. Autor licznych artykułów i komentarzy na temat marketingu publikowanych m.in. w: „Rzeczpospolitej”, Onet Biznes, „Gazecie Samorządu i Administracji”, portalach „Sektor Publiczny”, Wirtualnemedia.pl, PRoto.pl oraz w magazynach „BRIEF”, „Rynek Turystyczny” i "Wiadomości Turystyczne". Autor bloga TrescJestNajwazniejsza.pl

 
 
Ideo pozycjonowanie Realizacja i 
CMS  Edito  Powered by: