VII Kongres Innowacyjnego Marketingu

w samorządach
Logowanie
X

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do pełnej zawartości serwisu.

Zapomniałem hasła
 
drukuj

PRELEGENCI 2014

Piotr SEGES, Agencja Reklamowa SEGES

Założyciel Agencji Reklamowej SEGES wprowadzającej na polski rynek takie marki jak: Philips, Johnson & Johnson, Kraft Jacobs Suchard, Ovita Nutricia, Berlin-Chemie, Netia, Computerland, Pizza Hut i wielu innych. Klasyfikowany na 3-5 miejscu w Polsce w obsłudze budżetów below the line. W ciągu ostatnich 10 lat współautor strategii i promocji marki LUX MED. Na stałe współpracuje z pierwszą w Polsce Kancelarią Brandingową GoodName. Twórca Projektu Kapitał Marki.

Paweł JANDA, MobiTouch sp. z o.o.

Wiceprezes i współwłaściciel MobiTouch sp. z o.o., firmy wielokrotnie nagradzanej w konkursach krajowych i międzynarodowych. Dwukrotny Finalista Imagine Cup Poland, laureat Isobra Create Warsaw, „Twoja Firma, Twoja szansa na sukces” i kilku innych konkursów informatycznych. W firmie odpowiedzialny za promocję, rozwój i ekspansję. Miłośnik kreowania nowych koncepcji rozwiązań mobilnych oraz integracji istniejących już technologii w kompletne narzędzia promocyjne. Prelegent i współorganizator licznych konferencji traktujących o branży marketingowej, a także informatycznej.

Wiesław ŁODZIKOWSKI, TVP Technologie

Dyrektor Ośrodka TVP Technologie TVP S.A. Jest autorem wielu nowatorskich koncepcji i rozwiązań systemów technologicznych w zakresie mediów interaktywnych wdrożonych w TVP m.in. takich jak: Platforma Hybrydowa, TVP Stream, Regionalny System Ostrzegania (RSO), Internetowy Teatr TVP dla szkół. W latach 2012-2014 we współpracy z Ministerstwem Administracji i Cyfryzacji, z ramienia TVP, odpowiedzialny za realizacje procesu wdrażania Naziemnej Telewizji Cyfrowej. Członek Komitetu Technicznego EBU (Europejska Unia Nadawców Publicznych), który koordynuje rozwój technologiczny europejskich nadawców publicznych. Prywatnie muzyk amator, miłośnik sportów ekstremalnych i filmów science-fiction.

Maciej ŁASKI, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego

PRomocjusz, pasjonat i specjalista komunikacji marketingowej. Z wykształcenia socjolog i dziennikarz. Ukończył również studia podyplomowe z zarządzania. Praktyk marketingu terytorialnego. Od 8 lat związany z branżą reklamową. Wcześniej dziennikarz regionalnych rozgłośni radiowych w Łodzi. Od sierpnia 2012 roku dyrektor biura promocji w łódzkim Urzędzie Marszałkowskim. Prywatnie menager L.Stadt, fan piłki nożnej oraz Internetu.

Justyna MAKOWSKA, Progressivo

Certyfikowany project manager, trener biznesu, konsultant, wykładowca, praktyk zarządzania marką. Od ponad dekady w branży reklamowej. Obok własnej praktyki jako coach i trener biznesu, na stałe współpracuje z kilkoma agencjami reklamowymi i samorządami. Prowadzi projekty strategiczne od budowania strategii po nadzór nad ich realizacją. Pierwsze doświadczenia zbierała prowadząc projekty we Francji i Hiszpanii. W pracy stawia na dialog i zrozumienie, dlatego od kilku lat próbuje nauczyć samorządy jak współpracować z agencjami reklamowym. Prywatnie miłośnik MTB, podróży kulinarnych i przekraczania granic.

Adam ŁASZYN, ALERT MEDIA Communications

Prezes agencji ALERT MEDIA Communications. Wykładowca public relations Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie, London School of Public Relations, Politechniki Gdańskiej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Specjalizuje się w zarządzaniu komunikacją w sytuacjach kryzysowych i media relations. Trener medialny i doradca wizerunkowy osób publicznych, firm i instytucji. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Bohdan PAWŁOWICZ, PBS - Pawłowicz Business Solutions

Od przeszło 20-stu lat związany z rynkiem komunikacji marketingowej w Polsce. Członek Rady Nadzorczej (poprzednio w zarządzie) IAA – Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce. Sędzia-arbiter kurii medialnej Komisji Etyki Reklamy przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Członek Akademiii Ekspertów PRoto oraz Akademii Marek Superbrands. Wykładowca Public Relations na UW, komunikacji marketigowej i zarządzania kryzysowego na Uniwersytecie Wrocławskim (IDiKS), a także marketingu sportowego w SGH. Od 2004 roku szef agencji konsultingowej PBS - Pawłowicz Business Solutions (wcześniej Pawłowicz i Partnerzy). Od ponad 7 lat ekspert Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju (wcześniej MRR) w zakresie komunikowania FE.

Krzysztof KUROWSKI, Grupa TVN

Od ponad 15 lat związany z branżą reklamową. Magister ekonomii, ukończył Zarządzanie i Marketing na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Absolwent Psychologii Społecznej w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej przy PAN. Doświadczenie zdobywał w domach mediowych McCann-Erickson Polska i Mediacom Warszawa, gdzie pracował dla największych reklamodawców m.in.: Nestle, KOSMEOR, Axel Springer Polska, Bahlsen, Nokia, Electrolux, BPH PBK SA. Od 2003 r. w grupie TVN, obecnie Strateg ds. Mediów w Biurze Reklamy TVN. Na swoim koncie ma liczne akcje marketingowe, w tym: wprowadzenie mediowe na polski rynek tytułów ”Newsweek Polska” i „Profit”, uhonorowane nagrodami za kampanię Newsweek Polska „Długopis i Ołówek” – Meffie 2002 i Media Trend 2002; projekt „Misja Martyna”, który zdobył najwyższą nagrodę w ramach wewnętrznych ocen firmy Mars Inc. oraz EFFIE 2005. Od lat prowadzi szkolenia z zakresu marketingu, planowania mediów, obsługi klienta, prezentowania ofert, sprzedaży i negocjacji oraz nowych mediów i nowych technologii. Odpowiedzialny za prezentacje tendencji rynkowych podczas cyklicznych konferencji z kluczowymi klientami Grupy TVN. Na co dzień zajmuje się tworzeniem strategicznych kampanii mediowych, analizą badań i doradzaniem optymalnych rozwiązań marketingowych.

Szczepan SOBAŚ, Grupa TVN

Absolwent Wydziału Prawa na Uniwersytecie im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. W latach 2004 – 2006 pracował w firmie European Infrastructure Group na stanowisku specjalisty ds. funduszy strukturalnych UE. Od 2006 roku związany z branżą reklamową i Biurem Reklamy TVN. Na początku pracował w dziale sprzedaży regionalnej, a później jako szef zespołu samorządowego odpowiadający za współpracę z klientami z sektora niekomercyjnego. Od ponad 8 lat zajmuje się przygotowaniem telewizyjnych kampanii reklamowych klientów samorządowych oraz ministerstw i instytucji administracji rządowej na antenach Grupy TVN. Pracował przy największych projektach prowadzonych dla klientów z sektora niekomercyjnego, w tym m.in.: dla Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju (kampanie spotowe i akcja specjalna „Eurokorzyści”), Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Edukacji Narodowej, woj. dolnośląskiego, woj. lubelskiego, Regionalnej Organizacji Turystycznej, woj. świętokrzyskiego oraz UM Wrocław.

Krzysztof MACIASZCZYK, Atlas Arena Łódź

Absolwent Finansów i Bankowości na UŁ. Studiował Marketing oraz był uczestnikiem Podyplomowego Studium Marketingowego Zarządzania Firmą na UŁ Był słuchaczem The Chartered Institute of Marketing - Professional Diploma in Marketing. Jednak jak sam podkreśla - przede wszystkim jest praktykiem: handlowiec, Dyrektor Sprzedaży Hurtowej w Redan S.A., współtwórca odzieżowej marki Top Secret. Był również Dyrektorem ds Zarządzania Siecią Detaliczną i Wiceprezesem Zarządu w Próchnik S.A.. Następnie m.in.: Prezes Zarządu Grupy Kapitałowej G-8 Inwestycje, spółki specjalizującej się w doradztwie strategicznym i pozyskiwaniu źródeł finansowania dla firm. Od kwietnia 2010 roku Prezes Zarządu Miejskiej Areny Kultury i Sportu w Łodzi spółki zarządzającej Atlas Areną w Łodzi, która to w tym czasie stała się koncertową stolica Polski, „mekką” polskiej siatkówki i w końcu liderem miejsc eventovych w Polsce. 

Dawid SOKOŁOWSKI, Sieć Sensownego Biznesu

Założyciel Sieci Sensownego Biznesu. Lider zmian i ewangelista ekonomii współpracy. Studiował ekonomię biznesu w Anglii oraz Stanach Zjednoczonych. Pracował w Gildii Aniołów Biznesu, a także w funduszu ZernikeMeta Ventures. Brał udział w rozwoju około 300 przedsięwzięć na wczesnym etapie. W Sieci Sensownego Biznesu łączy empatię ze swoim doświadczeniem w pracy z nowymi inicjatywami. Pomaganie w rozwoju jest jego misją i pasją, przez którą może wykorzystywać swoje talenty, aby służyć innym.

Szymon SIKORSKI, Publicon, PSPR

Właściciel, specjalista ds. komunikacji i strateg w Publiconie. Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations bieżącej kadencji, w zarządzie stowarzyszenia od 2008 roku. Członek Rady Etyki Public Relations. Założyciel i pomysłodawca cyklu konferencji Social Media Day, promującej rewolucję, jaka dokonuje się dzięki nowym mediom. Założyciel i prezes Stowarzyszenia OpenGov.pl zajmującego się transparentnością komunikacji instytucji publicznych. Juror krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards). Pomysłodawca i główny organizator cyklu PR Regionów. Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Filozofii na Uniwersytecie Wrocławskim. Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego, WSE im. ks. Tischnera w Krakowie i wielu innych uczelni wyższych. Ekspert i trener w programie Markowa Gmina. Trener w projekcie "Strategicznie dla rozwoju" Ministerstwa Rozwoju Regionalnego.

Katarzyna KOZIOŁ, Grupa Onet.pl

Związana z Grupą Onet od 6 lat. Od 1.01.2014 r. pracuje w Media Impact Polska, spółce powstałej z połączenia biur reklamy Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska. Jako Senior Account Executive odpowiada za planowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych oraz budowanie relacji z klientami GOV&NGOS. Absolwentka filozofii na Uniwersytecie Pedagogicznym oraz Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim. Miłośniczka literatury i sztuki kulinarnej.

Jacek SZLAK, Marketing przy Kawie

Redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie. Filozof z wykształcenia (UJ, filozofia analityczna i kognitywistyka), od 1997 roku zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 roku prowadzi portal Marketing przy Kawie, popularyzując wiedzę na temat nowoczesnych narzędzi i trendów marketingowych. Publicysta i obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej i content marketingu.

Weronika NAROŻNIAK, CLIPATIZE
Client Service Director CLIPATIZE. Koordynuje zespół, zajmujący się pozyskiwaniem klientów zagranicznych. W ramach działań sprzedażowych, aktywnie promuje wykorzystywanie narzędzi typu visual content także wśród klientów pozabiznesowych, takich jak: konsorcja badawcze oraz instytucje publiczne. Wiedzę w zakresie digital marketingu regularnie aktualizuje uczestnicząc w wydarzeniach brażowych w całej Europie. W latach 2010-2012 zdobywała doświadczenie w organizacjach non-profit zarządzając organizacją wydarzeń kulturalnych, szkoleń oraz wydawaniem publikacji. Jest absolwentką kierunku Gospodarka Przestrzenna Politechniki Warszawskiej. Była członkiem senatu Politechniki Warszawskiej w roku 2011. Uwielbia opowiadać historie i zawsze ma w zanadrzu jakąś ciekawostkę
dr Grzegorz HAJDUK, One Voice Communications, Uniwersytet Rzeszowski

Wykładowca, adiunkt w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Rzeszowskim, ekspert z zakresu komunikacji marketingowej, trener, konsultant, dyrektor zarządzający w agencji marketingowej One Voice. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych poświęconych kwestiom skuteczności komunikacji marketingowej oraz zarządzania wizerunkiem organizacji. Projektuje i realizuje ilościowe i jakościowe badania marketingowe, opracowuje ekspertyzy poprzedzające wprowadzenie nowych produktów na rynek. Autor i współautor analiz, raportów, strategii rozwojowych, marketingowych oraz public relations. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu kształtowania wizerunku organizacji oraz efektywnej komunikacji w biznesie. Doradca z zakresu brandingu i strategii pozycjonowania marki.

Łukasz SZYMAŃSKI, Ideo sp. z o.o.

Z branżą związany od 2003 r. Doświadczenie zdobywał projektując serwisy internetowe jako freelancer. Od 2006 r. pracuje w firmie Ideo Sp. z o.o., która łączy kompetencje Agencji Interaktywnej i Internet Software House. Początkowo kierował projektami, obecnie odpowiada za kontakty z klientami i budowanie kompleksowych strategii związanych z obecnością firm w Internecie. Pozwala mu to często zastanawiać się „co by było gdyby…” w internetowej rzeczywistości. Członek Zarządu VII oraz VIII Kongresu PR. Trochę szkoli, trochę mówi, trochę też pisze na temat szeroko pojętego „bycia marek” on-line. Brał udział w projektach realizowanych m.in. dla: Raiffeisen Bank Polska S.A., Nestlé Polska S.A., D-LINK Europe Ltd., BPH TFI S.A., Commercial Union PTE S.A.

dr Jakub LEBUDA, CLIPATIZE
Współzałożyciel i CEO CLIPATIZE. Od 2012 roku rozwija CLIPATIZE - jedną z pierwszych w Polsce agencji komunikacji wizualnej specjalizującej się w produkcji exlanatory videos. Wcześniej współzałożyciel i Dyrektor Zarządzający (2007-2013) EXEQ - firmy doradczej wspierającej szybkorosnące firmy sektora wysokich technologii w pozyskiwaniu finansowania na rozwój. W latach 2010-2012 inicjator i koordynator inkubatora przedsiębiorczości BRAMA Innovation Camp oraz współzałożyciel akceleratora startupów Entrepreneuria Startup Academy. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego oraz Universite de Rouen. Od 2009 r. doktor nauk humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Pasjonat żeglarstwa i wspinaczki skałkowej. Tata dwóch chłopców.
Maciej TROJNIAR, Agencja Multimedialna M&P

Właściciel Agencji Multimedialnej M&P. Udziałowiec w Spółce tworzącej filmy. Współtwórca takich projektów jak Spotlike czy Clubs4u.pl. Ukończył biotechnologię na Politechnice Rzeszowskiej. Prezes Stowarzyszenia Młodych Biotechnologów "BioSphere". Podczas IV edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach poprowadzi warsztat na temat: Wieże, plaże i syrenka - czyli jak jedna osoba może dotrzeć do milionów.

Jarosław RECZEK, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego

Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim Woj. Podkarpackiego. Z sukcesem realizował wiele kampanii w tym przed referendum europejskim w 2003 roku. Przez lata związany z Podkarpackim Urzędem Woj. na stanowiskach: Zastępca Dyrektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, Dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami Europejskimi/ Dyrektor Biura Integracji Europejskiej. W latach, gdy pełnił funkcję Dyrektora oddziału RMF FM, dzięki inicjowaniu i prowadzeniu różnorodnych działań marketingowych, stacja na Podkarpaciu osiągnęła najwyższą słuchalność w historii swojej obecności w tej części Polski.

dr Dariusz TWORZYDŁO, Exacto Sp. z o.o., Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego

Wykładowca Uniwerstytetu Ekonomicznego w Krakowie. Był pracownikiem naukowo-dydaktyczym Uniwersytetu Wrocławskiego i Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 2009-2011 Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W latach 2008-2012 Członek Rady Etyki Public Relations. Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego (IRSI) oraz Prezes Zarządu Exacto. Autor raportów badawczych, analiz, materiałów dydaktycznych, artykułów naukowych i publicystycznych pisanych w języku polskim, ukraińskim, angielskim i francuskim. Autor blisko 200 publikacji. Posiada 14-letnie doświadczenie w branży PR. Trener, doradca i konsultant. W 2007 roku nominowany do nagrody "Łby PR", w 2010 laureat nagrody "PRotony".

 
 
Ideo pozycjonowanie Realizacja i 
CMS  Edito  Powered by: