VII Kongres Innowacyjnego Marketingu

w samorządach
Logowanie
X

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do pełnej zawartości serwisu.

Zapomniałem hasła
 
drukuj

PRELEGENCI 2015

Andrzej Szoszkiewicz, Smartlink

Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, dziennikarz, przedsiębiorca, autor strategii promocyjnych, pasjonat nowych technik komunikacyjnych. Pracował m.in. jako korespondent prasowy w Holandii i Belgii, dziennikarz tygodnika „Wprost” i zastępca redaktora naczelnego miesięcznika „Businessman Magazine”. W latach 2002-2004 koordynował projekt promocji Polski Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
W 2004 r. współtworzy spółkę informacyjno-promocyjną Smartlink, która jako pierwsza w kraju wyspecjalizowała się w informacji o możliwościach zdobywania  funduszy europejskich, promocji dobrych praktyk, a także rozwoju innowacji i przedsiębiorczości. Jeden z pomysłodawców  konkursu „Polska Pięknieje – 7 Cudów Funduszy Europejskich”, który od 2008 r. Smartlink organizuje dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Członek Kapituły tego konkursu od pierwszej edycji. Wykładowca w Studium PR na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Od kilku lat doradza samorządom we wdrażaniu cyfrowych strategii promocji. 

Dariusz Nowak, Centrum Naukowo-Technologiczne Systemów Bezzałogowych sp. z o.o.

Mgr inż. Dariusz Nowak - jest absolwentem i pracownikiem naukowo-dydaktycznym Politechniki Rzeszowskiej. W 2010 roku ukończył jednolite studia magisterskie na Wydziale Elektrotechniki i Informatyki na kierunku Informatyka oraz w 2014 roku studia doktoranckie na Wydziale Budowy Maszyn i Lotnictwa na kierunku Mechanika. Zatrudniony od 2011 roku na stanowisku asystenta w Katedrze Awioniki i Sterowania na Wydziale Budowy Maszyn i Lotnictwa. Już w trakcie studiów magisterskich, jako uczestnik studenckich kół naukowych, prowadził prace badawcze nad pokładowymi systemami sterowania dla bezzałogowych statków powietrznych. Jako pracownik naukowy bierze udział w wielu pracach badawczych z dziedziny lotnictwa oraz prowadzi zajęcia dydaktyczne. Od lipca 2015 roku pełni funkcję Dyrektora ds. Wyszkolenia w Centrum Naukowo-Technologicznym Systemów Bezzałogowych.  Jednym z jego dodatkowych zainteresowań jest prawo lotnicze. W 2015 roku uzyskał świadectwo kwalifikacji operatora bezzałogowych statków powietrznych. Jest pilotem szybowcowym i członkiem sekcji szybowcowej Aeroklubu Podkarpackiego.

Krzysztof Suszek, Agencja Komunikacji Marketingowej „PABLER” Sp. z o.o.

Ekspert ds. public relations i komunikacji marketingowej, trener, konsultant, wykładowca. Narratolog. Założyciel i Prezes Zarządu Agencji Komunikacji Marketingowej „PABLER” Sp. z o.o. Od ponad 20 lat zajmuje się komunikacją marketingową. Wykładowca, autor opracowań i prezentacji w obszarze komunikacji w JST oraz administracji rządowej. W latach 2003 – 2007 odpowiadał za promocję woj. łódzkiego m.in., jako z-ca dyrektora Departamentu Promocji i Współpracy Międzynarodowej oraz jako Dyrektor Departamentu Sportu i Turystyki. W latach 2008-2012 odpowiadał za komunikację Ministerstwa Zdrowia. Autor kilku kampanii społecznych w tym „Twoja Krew – Moje Życie”.

Piotr Lutek, SYNERGIA

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz The Chartered Institute of Marketing. Przez blisko 15 lat związany z międzynarodowymi i krajowymi firmami z różnych kategorii jako menadżer marketingu, dyrektor sprzedaży i doradca. Wykładowca i doktorant w zakresie marketingu terytorialnego. Jako kluczowe umiejętności wskazuje strategiczne zarządzanie marką z wykorzystaniem obszaru badań marketingowych. Członek organizacji zawodowych jak PTBRiO, PSPR i PTE.
Od 2007 roku założyciel i Prezes Zarządu Synergia Sp. z o.o., kancelarii doradczej specjalizującej się w budowaniu i pobudzaniu marek produktów, usług i miejsc. Kierownik ponad 30 projektów doradczych w zakresie marki i jej komunikacji dla klientów samorządowych i przedsiębiorstw. Autor kilkunastu publikacji dotyczących marketingu, marki i komunikacji promocyjnej. Trener w tym samym zakresie z doświadczeniem ponad 350 godzin szkoleniowych zrealizowanych na zlecenie instytucji pozarządowych, podmiotów komercyjnych i jednostek samorządowych.

Jacek Dębczyński, ResPublic

Prezes Zarządu (od 2008) ResPublic – Warszawa, firmy zajmującej się projektami strategicznymi, konsultacjami i badaniami społecznymi oraz programami rozwoju kompetencji zasobów ludzkich prowadzonych dla instytucji publicznych - rządowych i samorządowych. Od 1983 roku pracuje jako konsultant i manager w firmach konsultingowych. Posiada również doświadczenie managerskie (stanowisko dyrektora) w międzynarodowej korporacji (branża FMCG). W swoich kompetencjach zawodowych w sposób unikalny łączy doświadczenie pracy dla instytucji publicznych, firm komercyjnych oraz organizacji pozarządowych. Zrealizował ponad 120 projektów doradczych dla firm komercyjnych oraz ponad 100 projektów strategicznych i badawczych dla instytucji publicznych poziomu lokalnego, regionalnego i krajowego. W realizacji tych projektów najwyższą uwagę przywiązuje do komunikacji i konsultacji społecznych. W ramach firmy ResPublic stworzył wraz z zespołem pierwszą w Polsce profesjonalną i wielofunkcyjną platformę do prowadzenia konsultacji społecznych. W centrum jego najgłębszej ciekawości zawodowej jest człowiek z jego kreatywnością, zdolnością do zmian i relacjami w strukturach organizacji, w których realizuje się zawodowo i osobiście.

dr Hubert Kawalec, Wyższa Szkoła Prawa i Administracji Rzeszów-Przemyśl

Doktor nauk społecznych w zakresie socjologii. Wykładowca i badacz związany z Katedrą Nauk o Zarządzaniu i Ekonomii WSPiA, a także czynny marketingowiec i PR-owiec zafascynowany potencjałem mediów społecznościowych. Zajmuje się naukowo marką, w tym marką miejsca, w szczególności badaniami nad wpływem marki na proces decyzyjny jednostki, procesem tworzenia się marki, funkcjonowaniem marki w świadomości jednostki i grupy, budową tożsamości przez konsumpcję marki. Koordynator projektów edukacyjnych, redaktor międzynarodowego czasopisma naukowego Przestrzeń Społeczna / Social Space.

Bohdan Pawłowicz, PBS - Pawłowicz Business Solutions

Od ponad dwudziestu lat w komunikacji marketingowej. Członek Rady Nadzorczej IAA. Sędzia Komisji Etyki Reklamy. Członek Akademii PRoto. Wykładowca komunikacji marketingowej UW, UWr, SGH i Uniwersytetu SWPS. Partner w Kancelarii Brandingowej GOOD NAME, gdzie zajmuje się prawami własności marki w Projekcie Kapitał Marki®. Wcześniej w ramach agencji PBS/Aart design - współtworzył komunikację oraz systemy identyfikacji i oprawy telewizyjne dla takich klientów jak m.in. Icoffee, TVP Info, KPS Skra, Technoport, Travel Time, Bayer Schering Pharma, KGHM, RUCH, TVP Seriale, PGE, Festiwal Nauki. Wielokrotny członek rozmaitych jury jak - Złote Orły (2009 przewodniczący), akademii Webstar Festiwal, Akademii Impactora, Róże Promocji. Od blisko 10 lat ekspert w zakresie komunikacji marketingowej Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju (wcześniej MRR). Pasjonat sportu i marketingu sportowego – w latach 2007-2010 roku dyrektor marketingu KPS Skry Bełchatów (później jako doradca zarządu), jednego z najlepszych klubów siatkówki w Polsce i na świecie. Tłumacz - z wieloletnią praktyką - języka hiszpańskiego.

Grzegorz Hajduk, One Voice Communications, Uniwersytet Rzeszowski

Wykładowca, adiunkt w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Rzeszowskim, ekspert z zakresu komunikacji marketingowej, trener, konsultant, dyrektor zarządzający w agencji marketingowej One Voice. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych poświęconych kwestiom skuteczności komunikacji marketingowej oraz zarządzania wizerunkiem organizacji. Projektuje i realizuje ilościowe i jakościowe badania marketingowe, opracowuje ekspertyzy poprzedzające wprowadzenie nowych produktów na rynek. Autor i współautor analiz, raportów, strategii rozwojowych, marketingowych oraz public relations. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu kształtowania wizerunku organizacji oraz efektywnej komunikacji w biznesie. Doradca z zakresu brandingu i strategii pozycjonowania marki.

Wiesława Krysik, Media Impact Polska

Kierownik Projektu, specjalista z zakresu Prawa Zamówień Publicznych i konstruowania niestandardowych kampanii reklamowych. Od 18 lat w branży, obecnie w Media Impact Polska. Pozyskiwanie z sukcesem dofinansowań ze środków europejskich w zakresie promocji i edukacji, realizacja projektów grantowych. Współpraca z samorządami i instytucjami publicznymi w zakresie promocji regionu, konstruowanie kampanii społecznych i edukacyjnych. Doświadczenie w planowaniu mediów i projektów specjalnych. Tworzenie konsorcjów pomiędzy różnymi dostawcami mediów. Współpraca z NGO, wspólne pozyskiwanie i realizacja grantów. 

Katarzyna Kozioł, Grupa Onet.pl

Związana z Grupą Onet od 6 lat. Od 1.01.2014 r. pracuje w Media Impact Polska, spółce powstałej z połączenia biur reklamy Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska. Jako Senior Account Executive odpowiada za planowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych oraz budowanie relacji z klientami GOV&NGOS. Absolwentka filozofii na Uniwersytecie Pedagogicznym oraz Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim. Miłośniczka literatury i sztuki kulinarnej.

Dariusz Pitera, Ideo Sp. z o.o.

Absolwent kierunku Informatyka na Politechnice Rzeszowskiej. Z branżą związany od 2012r. Od 2014r. pracuje jako kierownik projektów w firmie Ideo Sp. z o.o., która łączy kompetencje Agencji Interaktywnej i Internet Software House. Obecnie odpowiada za kontakty z klientami oraz prowadzenie zaawansowanych technologicznie projektów e-commerce, B2B oraz aplikacji dedykowanych. Brał udział w projektach realizowanych m.in. dla: LG Polska, Miasteczko Multimedialne, Oknoplast.

Marek Skała, MEGALIT – Instytut Szkoleń

Trener, coach, mówca inspiracyjny. Właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń (tytuł Najlepszej Firmy Szkoleniowej 2014) oraz współwłaściciel Grupy PRC. Coach – zrzeszony w ICF. Przewodnik górski i ratownik nurkowy PADI.

Dziennikarz – publicysta, autor kilkuset tekstów z zakresu biznesu. Autor bestsellera „Psychologia Zmiany – rzecz dla wściekniętych” oraz „Manipulacja Odczarowana” – debiut na Festiwalu Inspiracji 2015 i na Forum Ekonomicznym w Krynicy. Nagroda Ostre Pióro BCC. Proton 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR. Prowadzi gościnnie zajęcia z PR i HR na kilku uczelniach w kraju.

dr Dariusz TWORZYDŁO, Exacto Sp. z o.o., Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego

Wykładowca Uniwerstytetu Ekonomicznego w Krakowie. Był pracownikiem naukowo-dydaktyczym Uniwersytetu Wrocławskiego i Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 2009-2011 Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W latach 2008-2012 Członek Rady Etyki Public Relations. Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego (IRSI) oraz Prezes Zarządu Exacto. Autor raportów badawczych, analiz, materiałów dydaktycznych, artykułów naukowych i publicystycznych pisanych w języku polskim, ukraińskim, angielskim i francuskim. Autor blisko 200 publikacji. Posiada 14-letnie doświadczenie w branży PR. Trener, doradca i konsultant. W 2007 roku nominowany do nagrody "Łby PR", w 2010 laureat nagrody "PRotony".

Joanna Skrzyńska, TNS Polska

Account Manager, od 2011 pracuje w Zespole Badań Społecznych TNS Polska. Socjolożka o specjalizacji w badaniach społecznych i analizie danych. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Zakładzie Socjologii Gospodarki, Edukacji i Metod Badań Społecznych. Wieloletnia ekspertka w Centrum Ewaluacji i Analiz Polityk Publicznych UJ.

Zajmowała się między innymi projektami dotyczącymi:

  • dobroczynności,
  • dialogu społecznego,
  • wykluczenia społecznego,
  • szkolnictwa wyższego,
  • ekologii,
  • czytelnictwa.
Michał Tabisz, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego

Od stycznia 2015 r. dyrektor departamentu promocji i współpracy gospodarczej w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego.
 
Wcześniej rzecznik prasowy i szef marketingu Polskich Zakładów Lotniczych w Mielcu, partner w agencji Charyzma Doradcy Komunikacji Biznesowej oraz  account director w agencji Weber Shandwick, gdzie odpowiadał za komunikację korporacyjną i działania public affairs firm z branży chemicznej, elektronicznej, lotniczej i farmaceutycznej, a także prowadził szkolenia medialne.
 
Do branży PR trafił po kilku latach pracy w sferze publicznej, najpierw jako asystent w Parlamencie Europejskim, a później doradca wiceministra kultury i dziedzictwa narodowego. Był m.in. odpowiedzialny za koordynację pracy biura pełnomocnika rządu wspierającego kandydaturę Wrocławia do organizacji EXPO 2012.
 
Absolwent politologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. W trakcie stypendium na University of the West of England w Bristolu przygotował pracę magisterską poświęconą komunikowaniu politycznemu w BBC.

Zuzanna Brzezińska Mich, Expresso Post Production

Menadżer Expresso Post Production. Od ponad dekady działa w branży reklamowej. Doświadczenie produkcyjne zdobyła podczas pracy w agencjach reklamowych, domach produkcyjnych oraz studiach post produkcyjnych.
Expresso Post Production tworzy reklamy, filmy animowane, filmy dokumentalne, teledyski, filmy promocyjne/korporacyjne, kampanie społeczne. Studio  jest w stanie zapewnić kompleksową obsługę zaawansowanej postprodukcji obrazu oraz dźwięku, jak i również współpracuje przy tworzeniu spotów już na etapie kreacji.

Barbara Zielińska-Mordarska, Urząd Miejski Wrocławia

Barbara Zielińska-Mordarska, rocznik 1975. Urodzona w Elblągu, z wyboru wrocławianka. Z wykształcenia socjolog. Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego. Przez wiele lat związana z mediami. Pracowała jako dziennikarka radiowa m.in. w Radiu Wrocław, ogólnopolskiej stacji RMF FM i RMF Classic. Obecnie dyrektor Wydziału Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego we Wrocławiu.

Ewelina Bartoszewska - Kman, Urząd Miejski Wrocławia

Kierownik zespołu zajmującego się miejskimi profilami w social mediach, odpowiada za komunikację i kampanie promocyjne Wrocławia w mediach społecznościowych. Od kilkunastu lat związana z Urzędem Miejskim Wrocławia, entuzjastka nowych technologii i nowych mediów.
 
 

 
 
Ideo pozycjonowanie Realizacja i 
CMS  Edito  Powered by: