VII Kongres Innowacyjnego Marketingu

w samorządach
Logowanie
X

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do pełnej zawartości serwisu.

Zapomniałem hasła
 
drukuj

PRELEGENCI 2016

Kamil CZYŻ, Urząd Miasta Rzeszowa

Zastępca Dyrektora Wydziału Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Miasta Rzeszowa, odpowiedzialny między innymi za sprawy związane z promocją turystyczną i gospodarczą miasta, współpracę międzynarodową i nadzór nad projektami realizowanymi z wykorzystaniem środków zewnętrznych (w tym unijnych).

Mateusz GALICA, TNS Polska

W TNS od 1999 r. Zajmuje się m.in. budową oferty badawczej firmy oraz implementacją międzynarodowych rozwiązań badawczych na rynku polskim. Odpowiedzialny za strategię i komunikację w TNS Polska. Autor licznych publikacji branżowych. Jako szef zespołu ds. komunikacji laureat nagrody Akademii PR 2008 za najlepszy polski zespół ds. komunikacji korporacyjnej oraz WPP Cream Awards: Creme de la creme 2014.

dr Marcin GĘBAROWSKI, Stowarzyszenie EXPO PODKARPACIE

Adiunkt w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej. Od wielu lat zajmuje się problematyką targów i wystaw gospodarczych. Obronił pracę doktorską poświęconą marketingowemu znaczeniu targów. Na łamach czasopism i wydawnictw akademickich opublikował ponad 80 artykułów poświęconych zróżnicowanym aspektom wydarzeń wystawienniczych. Jest autorem książki pt. „Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej” (Regan Press, Gdańsk 2010) oraz współautorem opracowania zwartego pt. „B2B Relationship Marketing Management in Trade Fair Activity” (Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne 2016). Współpracuje z Międzynarodowymi Targami Rzeszowskimi oraz Klasterm Expo. Oprócz targów, jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół marketingu terytorialnego, merchandisingu oraz niestandardowych form promocji.           

dr Jarosław GÓRSKI, Fundacja Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc, Uniwersytet Warszawski

Adiunkt na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, współzałożyciel i członek zarządu Fundacji Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc, współzałożyciel International Place Branding Association, doradca prezesa zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego. Specjalizuje się w strategiach marketingowych i tematyce konkurencyjności. Autor i uczestnik wielu projektów analityczno-badawczych, doradczych, szkoleniowych oraz współautor strategii w obszarze marketingu i rozwoju opracowanych dla przedsiębiorstw i jednostek samorządu terytorialnego, m.in. dla firm: Wojskowe Zakłady Lotnicze nr 2 SA, Intelimind, Greenbox.pl, artKuchnia oraz dla samorządów województw kujawsko-pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, małopolskiego i łódzkiego, miast Warszawa, Kraków, Gdynia, Płońsk, Gołdap, Gniewino i in.

Piotr KWIATKOWSKI, TNS Polska

Dr hab. Socjologii. W latach 2012 - 2016 dyrektor zarządzający TNS Polska, obecnie dyrektor Kantar Public – zespołu wyspecjalizowanego w prowadzeniu badań i doradztwie dla sektora publicznego. Od 2010 profesor Uniwersytetu SWPS (Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej) w Warszawie. Od wielu lat prowadzi badania opinii publicznej i postaw konsumenckich, pracował dla wiodących klientów firmy. Specjalizuje się w badaniach jakościowych oraz w projektach międzynarodowych, które koordynował w regionie Europy Środkowo-Wschodniej W zakresie socjologii interesują go zagadnienia tożsamości społecznej i pamięci zbiorowej. Członek Komisji Odpowiedzialności Zawodowej (2003 – 07) i zarządu (2008 – 2012) OFBOR (Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku). Uczestnik, mówca i moderator wielu krajowych i zagranicznych seminariów i konferencji. Systematycznie publikuje w specjalistycznych czasopismach teksty z zakresu socjologii i metodologii badań marketingowych.

Maciej KLAŚ, Agencja GPD

Absolwent socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Reklamy i Marketingu na Polish Open University. Pracował w  renomowanych międzynarodowych agencjach reklamowych takich jak Euro RSCG (obecnie Havas Worldwide) oraz Ogilvy and Mather advertising. Obecnie pełni funkcję dyrektora strategii agencji reklamowej GPD Agency. Pracował dla takich marek komercyjnych jak: Żywiec, PKN ORLEN, Citroen, Allegro, , LECH, Allianz, Philips, Kulczyk and Silverstein Properties, Auchan, Vichy, Bobovita, Hortex, Isover, Bakoma TWIST, Platinum Motor OIL, Lubella, Raiffeisen Polbank. Współautor dokumentu Zasady Komunikacji marki POLSKA przygotowanego dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych i przyjętego przez Radę Promocji Polski. W zakresie marketingu terytorialnego realizował: Strategia Zarządzania Marką Radom, Strategia Marki i Promocji miasta Łódź, Strategia Marki Augustów, Strategia Marki Miasta Gdańsk, Strategia Marki Województwa Podkarpackiego, Strategia Komunikacji Województwa Pomorskiego.

Grzegorz KRASOŃ, GTEAM

Trener,  konsultant i doradca z tematyki związanej z komunikacją. Wykładowca i praktyk marketingu. Koordynator i organizator ponad 100 eventów. M.in. twórca podkarpackiej edycji Festiwalu Filmowego WATCH DOCS oraz koordynator projektu -  Juwenalia Podkarpackie. Przez 10 lat związany z WSPiA - jedną z największych Uczelni niepublicznych w Polsce gdzie odpowiadał m.in. za event marketing oraz komunikację w mediach internetowych. Pasjonat komunikacji we wszelkiej postaci. Tej werbalnej, pozawerbalnej, w mediach społecznościowych i marketingowej. Prowadzi własna firmę. Absolwent Zarządzania na Politechnice Rzeszowskiej,  Dziennikarstwa i Komunikacji na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz krakowskiej szkoły trenerów Matrik.    

Dawid LASEK | Ministerstwo Sportu i Turystyki

Ukończył Uniwersytet Jagielloński, na wydziałach Zarządzania i Komunikacji Społecznej i  Prawa i Administracji. Był sekretarzem naukowym polsko – francuskiego studium europeistyki, współorganizowanego przez  Uniwersytet Paris 13, IUT de Saint Denis. Od 2001 roku w karierze zawodowej główne miejsce zajął Euroregion Karpacki. Tam między innymi pełnił funkcję Dyrektora Biura, kierownika programów transgranicznych, a od 2007 roku funkcję wiceprezesa. Od 2012 roku pełnił funkcję członka Zarządu Stowarzyszenia Europejskich Regionów Granicznych w Gronau.  Pełnił funkcje eksperckie w wielu inicjatywach europejskich oraz zarządzał projektami międzynarodowymi. Ma bogate doświadczenie we współpracy ze Szwajcarami, gdzie w ramach programu szwajcarskiego opracowywał i wprowadzał markę karpacką „Carpathia”. Był także członkiem zespołu ds. turystyki zrównoważonej Konwencji Karpackiej. W latach 2006-2007 pełnił funkcję dyrektora departamentu współpracy terytorialnej w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego. Posługuje się pięcioma językami obcymi: angielskim, francuskim, rosyjskim, słowackim oraz ukraińskim.

Maciej ŁASKI, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego

PRomocjusz, pasjonat i specjalista komunikacji marketingowej. Z wykształcenia socjolog i dziennikarz. Ukończył również studia podyplomowe z zarządzania. Praktyk marketingu terytorialnego. Od 8 lat związany z branżą reklamową. Wcześniej dziennikarz regionalnych rozgłośni radiowych w Łodzi. Od sierpnia 2012 roku dyrektor biura promocji w łódzkim Urzędzie Marszałkowskim. Prywatnie menager L.Stadt, fan piłki nożnej oraz Internetu.

Anna MIOTK, PBI

Obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Wcześniej odpowiadała za badania i rozwój produktu oraz wybrane działania marketingowe dla jednej z marek monitoringu mediów. Ma też sześcioletnie doświadczenie w public relations – pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare. Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to „Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce”. Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań public relations; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego mierzeniu działań komunikacyjnych: www.annamiotk.pl.

Robert STĘPOWSKI, MarketingMiejsca.com.pl

Ekspert i konsultant w dziedzinie marketingu terytorialnego oraz personal brandingu. Propagator wiedzy marketingowej. Założyciel platformy www.MarketingMiejsca.com.pl (2008). Autor corocznych raportów: „Wydatki promocyjne polskich miast i województw” i "Najlepsze działania promocyjne polskich miast i regionów". Od 16 lat: szkoli, wykłada, pisze i publikuje – jako: dziennikarz, autor książek i bloger. Jego liczne artykuły i komentarze publikowane były m.in. w „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”, na portalach Onet Biznes, Wirtualnemedia.pl, PRoto.pl oraz w magazynach „BRIEF”, „Rynek Turystyczny” i Piśmie Samorządu Terytorialnego „Wspólnota”. Współpracował z radiową Jedynką oraz kierował działem online Radia Dla Ciebie (mazowiecka rozgłośnia Polskiego Radia) i tygodnikiem „Nasze Miasto”. Jest autorem książek: „Inny świat, czyli subiektywny przewodnik po marketingu miejsc” (2012), „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów” (2014 i 2015), „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk” (2014), „Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?” (2015), „Jak osiągnąć sukces” (2015), „Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja” (2016) oraz współautorem publikacji „Marketingowe Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego”, cz. 1 i 2. Od 2010 roku prowadzi wydawnictwo ROSTER (print i online) oraz agencję doradczą. Autor bloga www.TrescJestNajwazniejsza.pl.

dr Bartłomiej WALAS, Polska Organizacja Turystyczna

Z turystyką i z POT związany jest od wielu lat. W latach 1996-2008 opracowywał i realizował plany marketingu turystycznego Polski na rynku francuskim, jako dyrektor Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej (POIT) w Paryżu. Absolwent AWF w Krakowie na Wydziale Turystyki i Rekreacji i studiów podyplomowych IREST na Sorbonie w zakresie turystyki międzynarodowej. Specjalista w zakresie polityki turystycznej i marketingu turystycznego. Nauczyciel akademicki pełniący aktualnie stanowisko dziekana Wydziału TIR w WSTiE w Suchej Beskidzkiej. Pracę dydaktyczną łączył z praktyką gospodarcza prowadząc przez dwa lata krakowskie przedsiębiorstwo turystycznej Wawel-Tourist oraz oddział Instytutu Turystyki. Od 1996 roku związany z UKFIT, a następnie Polską Organizacją Turystyczną piastując w latach 1996-2008 stanowisko dyrektora Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Paryżu a od kwietnia 2008 roku pełni funkcję Wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. Autor lub współautor 7 książek, w tym koncepcji strategii marketingowej Polski w sferze turystyki na lata 2012-2020, ponad 60 artykułόw naukowych i 23 prac naukowo-wdrożeniowych, wykonywanych na zleceniem administracji rządowej i samorządowej. Odznaczony brązowym i srebrnym krzyżem zasługi (Polska) oraz złotym medalem turystyki (Francja), odznaką „za zasługi dla turystyki”, odznakami: Honoris Gratia za zasługi dla Krakowa oraz za zasługi dla Polskiej Izby Turystyki.

 
 
Ideo pozycjonowanie Realizacja i 
CMS  Edito  Powered by: