VII Kongres Innowacyjnego Marketingu

w samorządach
Logowanie
X

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do pełnej zawartości serwisu.

Zapomniałem hasła
 
drukuj

PRELEGENCI 2017

Marek SKAŁA, Mówca inspiracyjny i motywacyjny, trener warsztatowy, coach, mentor
Właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń, Najlepszej Firmy Szkoleniowej 2014. Od 25 lat prowadzi projekty szkoleniowe i rozwojowe dla największych polskich i światowych koncernów. Moderator warsztatów strategicznych. Osobowość Roku 2015 miesięcznika Osobowości i Sukcesy. Współzałożyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Członkostwo w ICF, ASTAD oraz International Federation of Journalists.Autor książek i dziennikarz – publicysta, napisał kilkaset tekstów z zakresu biznesu. Kilka książęk, w tym dwa bestsellery „Psychologia Zmiany – rzecz dla wściekniętych” i „Manipulacja Odczarowana”. Nagrody: Ostre Pióro BCC, Proton 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR. Prowadzi gościnnie wykłady z PR i HR na kilku uczelniach w kraju. 
Zbigniew WDOWIAK, Zastępca Prezydenta Urzędu Miasta Kutno

Zbigniew Wdowiak odpowiedzialny między innymi za sprawy związane z edukacją, kulturą, promocją i polityką społeczną miasta. Pełni nadzór nad instytucjami kultury, szkołami i przedszkolami. Nauczyciel historii, wcześniej dyrektor najstarszego kutnowskiego I Liceum Ogólnokształcącego im. J.H. Dąbrowskiego oraz wicewojewoda płocki i łódzki wicekurator oświaty. Wieloletni Prezes Społecznej Fundacji Miasta Kutno. Współautor metamorfozy Święta Róży w 2009 roku. 

Weronika LENARCZYK, Kierownik Działu Organizacji Imprez Kutnowskiego Domu Kultury

Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego oraz IMBA na Politechnice Warszawskiej. Odpowiedzialna za koordynację i promocję Święta Róży – największej w Polsce imprezy różanej, która jest organizowana w Kutnie od ponad 40 lat. Zaangażowana w promocję marki Kutno-miasto róż, kutnowskiej tradycji różanej oraz kontakty branżowe i międzynarodowe. Kierownik Działu Organizacji i Promocji Imprez Kutnowskiego Domu Kultury, gdzie koordynuje projekty kulturalne o zasięgu regionalnym i ogólnopolskim. Prywatnie mama trzech córek.

Piotr LUTEK, Prezes Zarządu SYNERGIA Lublin
Ekspert marketingu miejsc, produktów i usług. Autor wielu projektów markowych dla miast i regionów z terenu całej Polski. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz The Chartered Institute of Marketing. Przez blisko 15 lat związany z międzynarodowymi i krajowymi firmami z różnych kategorii jako menadżer marketingu, dyrektor sprzedaży i doradca. Wykładowca i doktorant w zakresie marketingu miejsc. Członek organizacji zawodowych takich jak PTBRiO, PSPR i PTE. Kierownik ponad 30 projektów doradczych w zakresie marki i jej komunikacji dla klientów samorządowych i przedsiębiorstw. Konsultant w zakresie tworzenia i zarządzania markami miast, regionów i produktów turystycznych dla ponad 50 samorządów terytorialnych. Autor kilkudziesięciu publikacji dotyczących marketingu, marki i komunikacji promocyjnej. Trener w tym samym zakresie z doświadczeniem ponad 500 godzin szkoleniowych zrealizowanych na zlecenie instytucji pozarządowych, podmiotów komercyjnych i jednostek samorządowych.
Bohdan PAWŁOWICZ, Dyrektor Marketingu NASK
Dyrektor Marketingu NASK – Państwowego Instytutu Badawczego, w którym odpowiada również za komunikację wewnętrzną oraz OSE – Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej, której NASK jest operatorem. Od ponad 20-stu lat związany z rynkiem komunikacji marketingowej w Polsce. Sędzia KER – Komisji Etyki Reklamy. Wykładowca komunikacji marketingowej Uniwersytetów Warszawskiego i Wrocławskiego, SGH i Uniwersytetu SWPS. Przez wiele lat członek rady nadzorczej (wcześniej zarządu) IAA – Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce. Wielokrotny członek rozmaitych jury, członek i założyciel akademii Webstar Festiwal i uczestnik Akademii Impactora – nagród przemysłu reklamowego. Członek i przewodniczący (2009) jury Złotych Orłów. Członek jury – akademii marketingu sportowego DEMES oraz Kapituły Marek SUPERBRANDS.
W latach 2003-2007 pracował jako Dyrektor Generalny IAA – Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce, gdzie współtworzył i nadzorował realizację długofalowego programu „Marketing dla przyszłości”, w ramach którego prowadzona jest kampania „Pij mleko! Będziesz wielki.”. Z ramienia IAA współtwórca Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy i KER.
Gabriela PROKOCKA-KAZEK, Dyrektor Departamentu Marki Małopolska
Uważa, że strategia to stan umysłu, a nie opasłe tomy opracowań, a w marketingu terytorialnym należy stawiać na komunikację opartą na emocjach i budowaniu relacji. Działania marketingowe realizuje zgodnie z koncepcją maketingu 3.0, bo wierzy, że Ludzie bardziej poszukują wartości niż „produktów”. Tak powstała m.in. kampania, promująca region, jako gospodarza Światowych Dni Młodzieży w 2016 r., której głównym bohaterem był 87-letni O. Leon Knabit z czerwonymi koralami na szyi, przekonujący, że młodość to stan ducha.  
Pracowała przy tworzeniu Tożsamości Marki Małopolska. Zgadza się w zupełności, że „mądrość i fantazja w harmonii” to DNA tego Regionu. Zainicjowała i przeprowadziła wiele projektów, które tworzą markę Małopolski w obecnym kształcie: m.in. oficjalny fanpage na FB (jeden z najlepszych regionalnych profili w Polsce), rebranding i nową księgę znaku, powstanie departamentu Marki Małopolska w obecnej strukturze. Opracowała  i wdrożyła System Koordynacji Marki, który obejmuje ok. 100 podmiotów i uwaga – działa! Pracuje w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego od 4 lat. Absolwentka Edytorstwa i komunikacji medialnej, Zarządzania zasobami ludzkimi oraz E-marketingu. Zdobywała doświadczenie zawodowe, jako redaktor naczelny, wydawca, dziennikarz,  PR-owiec, szef marketingu.
dr Sebastian CHACHOŁEK, Prezes Zarządu Grupy PRC

Właściciel agencji public relations PRC Communications. Komentator i ekspert z zakresu PR m.in. dla TVP, TVN24, Wprost, Gazeta Wyborcza, felietonista „Home&Market”. Doradca i trener dla  KGHM Polska Miedź S.A., PCC GmbH, PCC „Rokita”, PTK Holding, ZRE S.A, Fasing-MÓJ SA, Grupa BRE Bank, ZDW Katowice. Mediator w sporach zbiorowych w zakładach z branży energetyki, górnictwa i przemysłu chemicznego. Od 1994 r. pełnił funkcję rzecznika prasowego m.in. Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej, JOPEX, PTKiGK, Fasing-MOJ SA, BZUG, PTK Holding S.A. Od 1996 doradca i konsultant z zakresu marketingu politycznego, twórca kilkudziesięciu kampanii samorządowych i parlamentarnych, m.in. dla PO, SLD, SDPL, LiD, PiS i Mniejszości Niemieckiej. Autor strategii rozwoju m.in. dla Województwa Mazowieckiego, UM Piła, Starostwa Będzińskiego. Gościnne wykłady na 30 uczelniach w Polsce. Autor ponad 100 artykułów i publikacji. Współautor książek: „Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę”, „Polski Leksykon PR” i „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce”.

Ewa SZCZECIŃSKA-ZIELIŃSKA, Dyrektor Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Legnicy
Z wykształcenia administratywista, przez znaczną część zawodowego życia dziennikarz i PR-owiec, twórca wielu kampanii wizerunkowych i promocyjnych, pasjonatka idei Smart City. W latach 2006-2009 publikowała w dzienniku „Gazeta Giełdy Parkiet” i „Puls Biznesu”, gdzie specjalizowała się w tematyce związanej z przemysłem miedziowym i KGHM Polska Miedź. W tym ostatnim prowadziła również popularny blog ekonomiczny. W latach 2009-2015 rzecznik prasowy Polkowic i członek zespołu ds. współpracy z KGHM i projektów CSR; rzecznik prasowy II, III, IV, V Forum Ekonomicznego organizowanego przez Fundację na Rzecz Rozwoju Ekoenergetyki w Katowicach, współtworzyła też Departament Public Relations KGHM Polska Miedź SA.  Od kwietnia 2015 roku kieruje pracą zespołu odpowiedzialnego za komunikację i promocję Legnicy. Idee inteligentnych miast poznawała w Hiszpanii i Anglii. Stworzyła m.in. projekt promocji drożeń Legnica Smart City, a miasto nagrodzono tytułem „Inteligentne Miasto Roku 2015”. W 2017 ukończyła podyplomowe studia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu o kierunku „Zarządzanie w sektorze publicznym” pod patronatem Centrum Badawczo-Rozwojowego Samorządu Terytorialnego. Interesują ją inteligentne rozwiązania dla miast, polityka różnorodności i CSR. Jest mężatką i ma dwójkę dzieci.
Michał BASIŃSKI, Manager projektów Synergia Lublin
Ekspert w firmie doradczej Synergia z Lublina. Specjalista ds. zarządzania markami miejsc, turystyki i komunikacji marketingowej. Absolwent prawa oraz psychologii komunikacji społecznej UMCS w Lublinie. Współzałożyciel, wieloletni prezes i członek zarządu Lokalnej Organizacji Turystycznej Roztocze. Od ponad 10 lat zajmuje się praktycznym wdrażaniem strategii marketingowych miejsc. Jest autorem i współautorem ponad 30 strategii marek miejsc, programów promocji i innych dokumentów strategicznych z zakresu marketingu i rozwoju lokalnego. Doświadczony trener i prelegent z zakresu marketingu miejsc i turystyki. Pasjonat lokalności i autentycznych doświadczeń w turystyce.  
Piotr KANTOROWSKI, Radca prawny i wspólnik w Kancelarii Prawnej Kantorowski i Wspólnicy
Doktorant na katedrze prawa gospodarczego WSPIA Rzeszowskiej Szkole Wyższej. Zawodowo zajmuje się obsługą podmiotów gospodarczych w tym w szczególności spółek kapitałowych. Doradza zarówno w zakresie optymalizacji dla przedsiębiorstw w fazie wzrostu gospodarczego, jak również koncepcji restrukturyzacyjnych w fazie regresu. Obsługiwał międzynarodowe zmiany właścicielskie w spółkach prawa handlowego. Pasjonat przedsiębiorczości i prawnik biznesu. W ramach swojej aktywności zawodowej wspiera działania młodych przedsiębiorców w celu ułatwienia im realizacji, często innowacyjnych, rozwiązań.  
Adam KAŁUCKI, Współzałożyciel agencji LOCATIVO

Strateg marketingowy specjalizujący się w marketingu terytorialnym. Wiceprezes agencji Locativo. Dotychczas pracował m.in. dla Dolnego Śląska, Małopolski, Śląskiego, Sopotu, Chorzowa, Krynicy-Zdroju. Współautor koncepcji Trasy Górniczej w Kopalni Soli w Wieliczce oraz Szlaku Wody, Przemysłu i Rzemiosła TeH2O w Bydgoszczy. Od lat współpracuje ze Szlakiem Zabytków Techniki Województwa Śląskiego. Współautor podręcznika interpretacji dziedzictwa „Lokalne muzeum w globalnym świecie – poradnik praktyczny”. Przeprowadził kilkadziesiąt konsultacji społecznych oraz warsztatów dla jednostek samorządu terytorialnego i organizacji pozarządowych dotyczących diagnozy zasobów, zarządzania marką oraz tworzenia planów marketingowych.  

Marcin PIOTROWSKI, Stowarzyszenie Folkowisko

Na co dzień udowadnia, że w małych miejscowościach można robić wielkie rzeczy. Człowiek z pasją, niespożytą energią i charyzmą. Wykazuje olbrzymią determinację do pozytywnego zmieniania otoczenia. Socjolog, animator kultury, dziennikarz, specjalista w dziedzinie marketingu małych miejscowości. Dyrektor wybranego do grona najlepszych festiwali Europy  - Folkowiska. Twórca i koordynator licznych kampanii społecznych np. „Jestem ze wsi”, „Globalna Baba”. Jego terenem działania jest prowincja, tereny defaworyzowane (małe miasteczka i wieś). Swoje życie dzieli pomiędzy Polskę i Irlandię, w obu krajach równolegle prowadząc działalność społeczną i kulturalną. Członek-założyciel dwóch stowarzyszeń: Stowarzyszenia Animacji Kultury Pogranicza Folkowisko (Polska) i Polish Irish Association (Irlandia). Wraz z żoną Mariną Sestasvili prowadzi ośrodka wczasowego Chutor Gorajec. W roku 2016 otrzymał tytuł „Wybitny Polak” w Irlandii nagrody Teraz Polska, oraz Statuetkę Marszałka Województwa Podkarpackiego za szczególną aktywność w rozwoju turystyki i promocji.  Od listopada 2017 odpowiada za promocje i współpracę zagraniczną w UMiG Cieszanów. 

Adam MIKOŁAJCZYK, Współzałożyciel, Prezes BEST PLACE
Międzynarodowy ekspert marketingu terytorialnego, pasjonat brandingu i rozwoju miast. Z dziedziną doradztwa marketingowego dla sfery publicznej (w tym głównie JST) związany od prawie 15 lat. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Gospodarka Przestrzenna – Zarządzanie Miastem i Regionem oraz akademii The Chartered Institute of Marketing (Londyn/Warszawa). Jako konsultant w Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki w początkach lat 2000 był współtwórcą pierwszych strategii marketingu i rozwoju turystycznego miast i regionów w Polsce (m.in. dla Województwa Pomorskiego, miasta Łeby, regionu Suwalszczyzny, uzdrowiska Supraśl). Od 2010 r. prezes zarządu Fundacji Best Place – Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc, która jest szeroko rozpoznawalną i cenioną organizacją ekspercką świadczącą dla sfery publicznej usługi doradcze na najwyższym poziomie. Współtwórca strategii marek terytorialnych, strategii marketingowych i strategii promocji, m.in. "Tożsamość marki Warszawa z ramowym planem działań promocyjnych na lata 2012 - 2014". Członek Jury wielu konkursów marketingowych, m.in. Polskiego Konkursu Reklamy KTR, EFFIE, Złote Spinacze, czy na Najlepszy Produkt Turystyczny (Konkurs Polskiej Organizacji Turystycznej). 
Wojciech SZYMAŃSKI, Prezes Ideo Force Sp. z o.o.
Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Europejskiej oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania gdzie pomaga swoim słuchaczom doskonalić warsztat z praktycznego wykorzystania technologii informacyjnych w marketingu i PR. Prowadzi zajęcia na studiach licencjackich, inżynierskich, magisterskich oraz podyplomowych. Autor bądź współautor takich książek jak "Content Marketing - współczesny poradnik po marketingu treści", "E-marketing - kompendium dla menadżerów”, "Marketing w sieci - podstawowe zagadnienia, inspiracje, przykłady", "Leksykon Public Relations" oraz "Leksykon pozycjonowania". Ponadto autor wielu artykułów w Przeglądzie Finansowym Bankier.pl, w których skupiał się głownie na planowaniu efektywnych działań e-marketingowych oraz e-PR. Autor wielu kursów oraz materiałów dydaktycznych np. kursu DL na temat promocji w wyszukiwarkach, kursu DL na temat nowych form marketingu itp. Autor programów 4 kierunków studiów podyplomowych realizowanych w Wyższej Szkole Europejskiej: E-commerce 3.0, Multimedia i edukacja, Technologie informacyjne w marketingu oraz Zarządzanie bezpieczeństwem w sieci. Ekspert programu IDEA Global (marketing i wsparcie promocyjne). 
 
 
Ideo pozycjonowanie Realizacja i 
CMS  Edito  Powered by: