VIII Kongres Innowacyjnego Marketingu

w samorządach
Logowanie
X

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do pełnej zawartości serwisu.

Zapomniałem hasła
 
drukuj

PRELEGENCI 2018

Szymon SIKORSKI, Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon

Szymon Sikorski - Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Pełnił funkcję doradcy zarządu m.in. Association of Business Service Leaders (ABSL), Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej, WKS Śląsk Wrocław. Założyciel i pomysłodawca cyklu konferencji Social Media Day (socialmediaday.pl) - promującej rewolucje jaka dokonuje się dzięki nowym mediom oraz Zawartosci (zawartosci.com) - skupionej na insightach i foresightach strategicznych. Juror krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards). Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Filozofii na Uniwersytecie Wrocławskim. Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego, SWPS, WSE im. ks. Tischnera w Krakowie i wielu innych uczelni wyższych. Wykładowca na studiach MBA (m.in. na WSH we Wrocławiu). Ekspert i trener w programie Markowa Gmina. Trener w projekcie "Strategicznie dla rozwoju" Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Więcej: szymonsikorski.pl

Katarzyna ZIOŁO, Zastępca burmistrza miasta Sandomierz

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, Instytutu Nauk Politycznych na specjalizacji dzienniakrskiej. Ukończyła studia podyplomowe - Zarządzanie zrównoważonym rozwojem miast na Politechnice Krakowskiej w Międzynarodowym Centrum Kształcenia. Przez 10 lat pracowała w jednej z organizacji pozarządowych, realizując ponad 100 projektów. Odprawie czterech lat jest zastępcą burmistrza Sandomierza.  

Robert SADOWSKI, Digital Marketing Manager w Newspoint
Magister matematyki Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu rynku kapitałowego i analizy finansowej oraz strategii marketingowej. Po studiach pracownik Instytutu Matematycznego PAN. W 2000 roku wraz z pracą w CV-Online rozpoczął swoją przygodę z e-biznesem. Następnie przez 13 lat pracował, jako e-Marketing Manager oraz Marketing Automation Manager w Netsprint S.A. Od 2017 w monitoringu mediów Newspoint. Pasjonat mailingów, content marketingu, influencer marketingu, web analityki, SEO i SEM. Autor wielu artykułów i raportów branżowych. Prywatnie miłośnik drzew oraz ogrodów. Zapalony brydżysta (II liga) i kolarz. Prowadzi przyrodniczego bloga oraz hobbystyczny serwis www.drzewapolski.pl
Kamil KALINOWSKI, Junior Analyst w Newspoint

Student II stopnia dziennikarstwa i komunikacji społecznej - specjalizacja medialno-marketingowa na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. W trakcie studiów podejmował się prac z dziedziny edycji i montażu dźwięku, pisania artykułów sportowych, a także prowadzenia kampanii społecznej. W 2018 roku po ukończeniu stażu w firmie monitorującej media Newspoint kontynuuje współpracę w zakresie analityki danych oraz prowadzenia kont biznesowych na platformach społecznościowych. Pasjonat social mediów, content marketingu, grafiki oraz branży technologicznej. Prywatnie zapalony kibic piłki nożnej, entuzjasta nowych technologii oraz kultury inspirowanej latami 80.  

Robert STĘPOWSKI, Ekspert ds. marketingu terytorialnego i personal brandingu

Założyciel platformy www.MarketingMiejsca.com.pl. Autor corocznych raportów: „Wydatki promocyjne polskich miast i województw" i „Najlepsze działania promocyjne polskich miast i regionów”. Od 18 lat: szkoli, wykłada, doradza i pisze. Jest autorem kilku książek m.in.: „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów”, „Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?”, „City placement. Miasto w filmie - film w mieście”, „Personal branding. Praktyczny poziom marki osobistej”, „Video marketing w mediach społecznościowych”, "Smaki Polski. Zwiedzaj Polskę ze smakiem", "Jak wygrać wybory samorządowe 2018?". O najnowszej książce przeczytasz na www.PlaceBranding.pl Od 2010 roku prowadzi wydawnictwo ROSTER (print i online) oraz agencję doradczą. Pomaga samorządom i samorządowcom efektywnie komunikować się z mieszkańcami i interesariuszami zewnętrznymi przy wykorzystaniu nowych narzędzi komunikacji marketingowej.

Urszula KONOPACKA, Business Development Director w Agencji Reklamowej MDI

Ekspert w dziedzinie reklamy, praktyk. Absolwentka kierunku Zarządzanie i Marketing w Wyższej Szkole Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Od prawie 20 lat prowadzi rozbudowane projekty komercyjne dla polskich i międzynarodowych klientów, w tym marek globalnych. Współrealizowała angażujące kampanie w telewizji, radiu, prasie i social mediach. Była odpowiedzialna za wdrażanie materiałów wspierających sprzedaż i komunikację dla największych brandów. Brała udział w realizacji projektów na potrzeby samorządów, w tym kampanii antysmogowej dla województwa śląskiego czy kampanii związanej z funduszami europejskimi dla województwa podkarpackiego. Ciągle poszukuje nowości aby być na bieżąco z trendami i rozwiązaniami w branży reklamowej. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doradza klientom najskuteczniejsze rozwiązania. 

Wojciech WAGLOWSKI, CEO Flaishman and Hillard

Posiada blisko 20 lat doświadczenia w branży komunikacyjnej. Od 2016 roku pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego FleishmanHillard w Polsce. Uczestniczył w realizacji wielu projektów z zakresu public relations i public affairs o zasięgu krajowym i międzynarodowym. Jest współautorem kampanii nagradzanych w największych konkursach branżowych. Specjalizuje się w działaniach public affairs. 

dr Jarosław GÓRSKI, Europejski Instytut Marketingu Miejsc BEST PLACE, Warszawa

Adiunkt na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, współzałożyciel i członek zarządu Fundacji Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc, współzałożyciel International Place Branding Association, doradca prezesa zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego. Specjalizuje się w strategiach marketingowych i tematyce konkurencyjności. Autor i uczestnik wielu projektów analityczno-badawczych, doradczych, szkoleniowych oraz współautor strategii w obszarze marketingu opracowanych dla przedsiębiorstw i jednostek samorządu terytorialnego, w tym m.in. dla województw kujawsko-pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, małopolskiego, łódzkiego i podkarpackiego miast Warszawa, Kraków, Łódź, Gdynia, Kielce, Płońsk, Ciechanów, Gołdap, Gniewino i in.   

Magdalena ŻELAZOWSKA, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji Internetowej POT

Jest menadżerem z 10-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych koncernach mediowych i wydawniczych. W Polskiej Organizacji Turystycznej pełni funkcję Kierownika Zespołu w Departamencie Komunikacji Internetowej, odpowiadając za kampanie promujące Polskę w portalach internetowych i mediach społecznościowych. Wcześniej zarządzała działem marketingu w polskim oddziale amerykańskiej firmy HarperCollins, zajmowała też  stanowisko Brand Managera serwisów lifestyle w Grupie INTERIA.PL, jednym z największych graczy w polskim internecie, gdzie zarządzała promocją kluczowych portali w portfolio grupy. Prywatnie jej pasją jest turystyka i pisanie o podróżach, jest autorką artykułów i książek o tej tematyce, w tym zbioru reportaży wydanego przez National Geographic. 

Krzysztof ŁAPIŃSKI, Właściciel Agencji Timing

Właściciel Agencji Timing. W latach 2017-2018 sekretarz stanu, rzecznik prasowy w Kancelarii Prezydenta RP. Ukończył studia magisterskie na kierunku nauki polityczne na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, w 2009 roku studia podyplomowe z zakresu public relations na tej samej uczelni. W 2014 roku pełnił funkcję zastępcy rzecznika PiS. Był w sztabie przygotowującym kampanię wyborczą prezydenta Andrzeja Dudy i premier Beaty Szydło. W 2015 roku zdobył mandat posła w wyborach do Sejmu startując z okręgu pilskiego. Był m.in. pracownikiem biura prasowego klubu parlamentarnego PiS oraz rzecznikiem prasowym ministra Zbigniewa Wassermanna. Dwukrotnie był radnym warszawskiej dzielnicy Praga Południe. 

Piotr KANTOROWSKI, Radca prawny

Radca prawny i podcaster. Założyciel Kancelarii Prawnej Kantorowski, Głąb i Wspólnicy Spółka komandytowa w Rzeszowie. Zawodowo zajmuje się obsługą podmiotów gospodarczych w tym w szczególności spółek kapitałowych. Doradza zarówno w zakresie optymalizacji dla przedsiębiorstw w fazie wzrostu gospodarczego, jak również koncepcji restrukturyzacyjnych w fazie regresu. Obsługiwał międzynarodowe zmiany właścicielskie w spółkach prawa handlowego. Pasjonat przedsiębiorczości i prawnik biznesu. W ramach swojej aktywności zawodowej wspiera działania młodych przedsiębiorców w celu ułatwienie im realizacji, często innowacyjnych, rozwiązań między innym poprzez prowadzenie własnego podcastu Prawo dla Biznesu: https://kancelariakantorowski.pl/podcast-prawo-dla-biznesu/, https://kancelariakantorowski.pl/.  

Krzysztof KOWALCZYK, Trener biznesu, coach, konsultant.
Opowiada historie, bo historia to jego sposób komunikacji w marketingu i sprzedaży. Wykorzystuje storytelling do tworzenia narracji marketingowej i szkoli handlowców wg autorskiej metody „Aktywnej Sprzedaży”, która czerpie garściami z opowieści. Sprzedażą i marketingiem zajmuje się od 20 lat. Przeszedł całą ścieżkę w strukturach sprzedaży od przedstawiciela do dyrektora sprzedaży i marketingu w firmach z branży FMCG i opakowań. Od 2007 prowadzi firmę marketingowo - szkoleniową  ACTIVE DAYS.PL, w której pomaga tworzyć strategie marketingowe i prowadzić marketing przez storytelling oraz szkoli z obszarów marketingu i sprzedaży. Prowadzi warsztaty storytellingu, kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów. Jest autorem bloga o storytellingu www.opowiedzmiswojahistorie.com.pl. Jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku zarządzanie i marketing. Ukończył Akademię Coachingu Biznesowego wg standardów ICF organizowaną przez Agencję Rozwoju Pomorza w Gdańsku. Pracował m. in. dla: C.H. Hartwig, Invena, Skok Ubezpieczenia, Gea Grasso, LeanQTeam, GPEC Gdańsk, Fundacji Marka Kamińskiego, Aon Hewit,  Olivia Business Centre, Smart Media, Agencji Rozwoju Pomorza, Freedom Nieruchomości.
Katarzyna KOZIOŁ, Group Account Manager

Od 2008 roku związana z Onetem (obecnie Ringier Axel Springer Polska). Posiada wieloletnie doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii w obszarze digital i print. Jako Group Account Manager odpowiada za planowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych oraz budowanie relacji z klientami z sektora GOV&NGOS. Absolwentka filozofii na Uniwersytecie Pedagogicznym oraz Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim. Miłośniczka literatury i sztuki kulinarnej. 

Tomasz ŻMUDZKI, Group Account Manager

W mediach pracuje przez ostatnie 12 lat. Na początku związany z wydawcami tygodników regionalnych, a od 2013 roku pracuje w Ringier Axel Springer i Grupie Onet. Group Account Manager posiadający wieloletnie doświadczenie w planowaniu i realizacji lokalnych i ogólnopolskich kampanii reklamowych w mediach RASP/Onet, począwszy od standardowych kampanii online poprzez produkcję video i kampanie natywne po wydawnictwa drukowane. Jedną z jego wiodących specjalizacji w działalności reklamowej są kampanie sektora samorządowego. Absolwent Wydziału Prawa Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II oraz Wydziału Politologii UMCS w Lublinie. Pomimo życia w epoce cyfryzacji nadal nie potrafi obojętnie przejść obok dobrej prasy i wartościowej książki. 

Marcin STAŃCZYK, Zastępca Naczelnika Wydziału Promocji Urządu Miasta Katowice

Od ponad dekady związany z katowickim Urzędem Miasta, od 2015 roku pełni obowiązki Naczelnika Wydziału Promocji, gdzie zajmuje się m.in. marketingiem miejsca. Współautor najważniejszych kampanii promocyjnych miasta oraz założeń strategicznych, które doprowadziły do powstania "Strategii Promocji Katowic". Obecnie odpowiedzialny za jej wdrażanie oraz wsparcie kluczowych projektów wpływających na wizerunek Katowic. Członek zarządu Śląskiej Organizacji Turystycznej. Prywatnie mąż, ojciec trójki synów, triatlonista amator. 

Michał Mikołaj PODBIELSKI, Prezes Zarządu Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej

Zastępca dyrektora Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego. Od 10 lat jest odpowiedzialny za prace związane z uczestnictwem województwa w organizacjach międzyregionalnych, a także za wdrażanie działań związanych z budową marki Podlaskie. Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku. Doświadczony tłumacz języka angielskiego.  

Katarzyna STEMPNIAK, Digital Strategist w agencji White Bits

Strateg w White Bits - agencji specjalizującej się w komunikacji w nowych mediach. Szkoleniowiec, przedsiębiorca. Współtworzyła strategię komunikacji Podlaskie Travel i odpowiada za jej bieżącą realizację. Komunikacją w internecie zajmuje się od ponad 10 lat. Od 3 lat prowadzi też firmę szkoleniową specjalizującą się w tematyce z zakresu marketingu internetowego: Gold&Finch. Wykładowca studiów MBA na Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku, gdzie prowadzi zajęcia „Public Relations - zarządzanie wizerunkiem i reputacją”.  

Stanisław MYSZKOWSKI, Właściciel Game Over Cycles - Harley-Davidson oraz Yamaha

W 2012 roku założył Game Over Cycles, pierwszą firmę z Polski, która osiągnęła międzynarodowy sukces w branży motocykli typu custom. Działająca w podkarpackiej wsi Lisie Jamy, ekipa GOC jest znana z tworzenia oryginalnych maszyn, takich jak Behemoth Bike, czyli customowy motocykl inspirowany i zbudowany we współpracy z polską i światową i ikoną muzyki metalowej – zespołem Behemoth czy The Recidivist - pierwszy na świecie wytatuowany motocykl. Konstrukcje GOC zdobywały nagrody na najbardziej poważanych konkursach w branży motocyklowej. Firma zdobyła już osiem trofeów na European Bike Week (EBW), w tym cztery razy prestiżową nagrodę publiczności “People’s Choice Award”. W sierpniu 2017 roku GOC jako pierwsza firma z Polski otrzymała nagrodę na Rat’s Hole Custom Bike Show - najstarszym i najbardziej prestiżowym konkursie motocykli customowych na świecie organizowanym na Sturgis Motorcycle Rally – największym zlocie motocyklowym świata odbywającym się co roku w amerykańskiej miejscowości Sturgis (Południowa Dakota). 

Ryan SOCASH, Founder & Managing Director Mediakraft TV

Jest absolwentem fotografii na Columbia College w Chicago, gdzie pracował również jako asystent legendarnego jazzmana – Williama Russo. W 2012 roku Ryan rozpoczął pracę w Polskim Radiu jako prowadzący serii wywiadów „Socash and the Stars” oraz współgospodarz porannego programu „Bed and Breakfast” na kanale czwartym Polskiego Radia. Ryan był członkiem obsady programów online „Pollywood” oraz „Socash” wyprodukowanych przez Wirtualną Polskę, a jego doświadczenie w branży muzycznej pomogło mu nawiązać współpracę z Piotrem Roguckim oraz zespołem COMA w charakterze konsultanta PR podczas wydawania albumu “Don’t Set Your Dogs on Me”. W 2012 zaczął budować fundamenty dla polskiej jednostki międzynarodowej sieci MCN — Mediakraft Networks. Wszystko zaczęło się od start-up’u w salonie jednego z mieszkań na warszawskiej Ochocie i szybko ewoluowało do poziomu jednej z największych, polskich sieci MCN z ponad 100 milionami wyświetleń miesięcznie. Aktualnie Ryan pracuje jako dyrektor zarządzający w Mediakraft TV, jest też gospodarzem programu „Kult America” – jego autorskiej produkcji, poświęconej odkrywaniu kulturowych tożsamości XXI w.   

 
 
Ideo pozycjonowanie Realizacja i 
CMS  Edito  Powered by: