VII Kongres Innowacyjnego Marketingu

w samorządach
Logowanie
X

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do pełnej zawartości serwisu.

Zapomniałem hasła
 
drukuj

PUBLIKACJE

PROMOCJA MARKI. PORADNIK DOBRYCH PRAKTYK.

Wyróżnij swoją markę! Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora.

więcej

MARKETING TERYTORIALNY. JAK ZBUDOWAĆ I WYPROMOWAĆ MARKĘ MIEJSCOWOŚCI?

Łatwo przyswajalne wprowadzenie do marketingu miejsc. Napisana z dużą dozą humoru i dystansu do dziedziny, książka Roberta Stępowskiego definiuje pokrótce i podsumowuje działania w zakresie marketingu miejsc w Polsce na przestrzeni ostatnich lat.

więcej

MEDIA REGIONALNE I LOKALNE W PRAKTYCE

Książka "Media regionalne i lokalne w praktyce" jest adresowana do tych wszystkich, którzy chcą pracować w mediach regionalnych i lokalnych lub zaczynają swoją przygodę z dziennikarstwem.

więcej

PRAKTYCZNY MARKETING MIAST I REGIONÓW

Marketing miejsc zdobywa w Polsce zasłużone zainteresowanie. Niestety kojarzy się niemal wyłącznie z promocją. Łatwo tworzy się logotyp i kampanię promocyjną. Znacznie trudniej stworzyć silną markę miasta lub regionu.

więcej

SZTUKA PUBLIC RELATIONS. Z DOŚWIADCZEŃ POLSKICH PRAKTYKÓW

O jakości tego opracowania świadczy m.in. fakt, że pierwszy nakład został wyczerpany. Pozostaje zatem zamówić nowe, uzupełnione wydanie książki. Dedykujemy ją tym, którzy wierzą, że zawód specjalisty PR jest jednym z najpiękniejszych zawodów świata.

więcej

RELACJE Z MEDIAMI W SAMORZĄDACH

Książka autorstwa Pawła Kucy i Dariusza Tworzydło jest adresowana do samorządowców, specjalistów ds. komunikacji i media relations, rzeczników prasowych w samorządach gminnych, powiatowych i wojewódzkich, a także tych wszystkich...

więcej

BADANIA I POMIAR EFEKTÓW W PUBLIC RELATIONS

Książka, którą oddajemy w Państwa ręce, jest adresowana do tych wszystkich, którzy w realizacji zadań związanych z komunikacją społeczną pragną opierać się na empirycznej wiedzy...

więcej

LEKSYKON PUBLIC RELATIONS

Publikacja przygotowana została przez znakomitych naukowców i praktyków public relations, pod redakcją prof. Jerzego Olędzkiego oraz dr. Dariusza Tworzydło. W gronie redaktorów haseł znaleźli się znakomici przedstawiciele świata public relations.

więcej
 
 
Ideo pozycjonowanie Realizacja i 
CMS  Edito  Powered by: