VIII Kongres Innowacyjnego Marketingu

w samorządach
Logowanie
X

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do pełnej zawartości serwisu.

Zapomniałem hasła
 
drukuj

PUBLIKACJE

PRAKTYCZNY MARKETING MIAST I REGIONÓW

Marketing miejsc zdobywa w Polsce zasłużone zainteresowanie. Niestety kojarzy się  niemal wyłącznie z promocją. Łatwo tworzy się logotyp i kampanię promocyjną. Znacznie trudniej stworzyć silną markę miasta lub regionu.

Brakuje szerszego, a jednocześnie praktycznego spojrzenia na marketing miast i regionów, które pomogłoby administracji rządowej, samorządowcom, strategom i twórcom komunikacji w skutecznym zarządzaniu markami miejsc.

Książka przedstawia praktyczne i całościowe podejście do marketingu miejsc, a nie wyłącznie do promocji. Dzięki lekturze dowiesz się:

  • dlaczego miejsce powinno być zarządzane jak marka, a nie tylko jak obiekt promocji,
  • jakie są wymiary marki miasta i regionu i jak nimi zarządzać,
  • jak tworzy się silną markę miejsca i jak wygląda proces jej rozwoju,
  • jak budować wartość funkcjonalną, emocjonalną i symboliczną miejsc,
  • jak tworzyć nieodpartą osobowość marki miasta i regionu,
  • jak angażować emocje odbiorców marek miejsc,
  • jak budować nie tylko pozytywny wizerunek miejsca, ale i pozytywne doświadczenie miejsca,

jakie błędy są popełniane w promocji miejsc i jak ich unikać.

Więcej informacji znajduje się tutaj.

lista publikacji
 
 
Ideo pozycjonowanie Realizacja i 
CMS  Edito  Powered by: