VIII Kongres Innowacyjnego Marketingu

w samorządach
Logowanie
X

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do pełnej zawartości serwisu.

Zapomniałem hasła
 
drukuj

PUBLIKACJE

LEKSYKON PUBLIC RELATIONS

Leksykon Public Ralations przygotowany został przez znakomitych naukowców i praktyków public relations, pod redakcją prof. Jerzego Olędzkiego oraz dr. Dariusza Tworzydło. W gronie redaktorów haseł znaleźli się: Paweł Trochimiuk (prezes zarządu Związku Firm Public Relations), Michał Macierzyński (Bankier.pl), Marek Wróbel (prezes zarządu Fundacji InternetPR), Wiesław Gałązka (redaktor), Adam Łaszyn (prezes zarządu Alert Media Communications), prof. Barbara Iwankiewicz-Rak i wielu innych znakomitych przedstawicieli świata public relations.

 

Szczegóły i zamówienia >>>
 
Ze wstępu:
...Leksykon opracowany przez zespół fachowców stanowi spójną całość, dostarcza wyczerpującą wiedzę z konkretnej dziedziny, przygotowaną przez znane autorytety, od których oczekujemy, że sprawdzili wcześniej zawarte w książce informacje i przemyśleli zredagowane definicje. Jest lepszą alternatywą dla często niechlujnie przygotowanej przez anonimowych autorów różnych tekstów dostępnych w internecie.  Dzięki leksykonom także studenci łatwiej i szybciej przygotowują się do zajęć i do egzaminów. Kwintesencję wiedzy otrzymują w jednej książce, a nie w wielu kanałach informacyjnych RSS czy w serwisach i przeglądarkach internetowych. Opracowanie książkowe daje czytelnikowi pełniejszy ogląd danego zagadnienia – w tym przypadku zaprasza do podróży po świecie public relations, przybliża i wyjaśnia terminy i rozumienie wszystkiego, co aktualnie jest używane w Polsce przez ludzi zajmujących się profesjonalnie działalnością PR. Tłumaczy również wiele używanych w naszym kraju pojęć anglojęzycznych, których nie tylko znaczenie ale i pisownia może nam sprawiać kłopoty. Dokumentuje aktualne spostrzeganie i punkt widzenia public relations, daje dużo nowych tematów do refleksji o tym nowym zawodzie społecznego komunikatora jak i inspiruje do dalszych poszukiwań pojęć i nazw, które pojawiają się w permanentnie rozwijającym się środowisku zawodowego PR... - prof. Jerzy Olędzki i dr Dariusz Tworzydło.

lista publikacji
 
 
Ideo pozycjonowanie Realizacja i 
CMS  Edito  Powered by: