VII Kongres Innowacyjnego Marketingu

w samorządach
Logowanie
X

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do pełnej zawartości serwisu.

Zapomniałem hasła
 
drukuj

PUBLIKACJE

RELACJE Z MEDIAMI W SAMORZĄDACH

Książka autorstwa Pawła Kucy i Dariusza Tworzydło jest adresowana do samorządowców, specjalistów ds. komunikacji i media relations, rzeczników prasowych w samorządach gminnych, powiatowych i wojewódzkich, a także tych wszystkich, którzy chcą zdobyć lub poszerzyć wiedzę dotyczącą prawidłowego komunikowania się z mediami w ramach media relations.

 

Publikacja ma formę poradnika. Jest przygotowana z dwóch punktów widzenia: specjalisty public relations z wieloletnim doświadczeniem w tej branży i dziennikarza, który przez długi czas zajmował się tematyką samorządową. Autorzy prezentuje teoretyczne aspekty i definicje czym są public relations. Podają argumenty dlaczego samorządy powinny przywiązywać duże znaczenie do właściwej komunikacji z mediami. Tym bardziej, że efekty poprawnej polityki media relations są elementem budowania dobrego wizerunku samorządu w oczach opinii publicznej. Autorzy prezentują również na czym polega istota komunikacji z mediami, jakie są narzędzia, których można użyć do kontaktów z dziennikarzami. Pokazują pozytywne przykłady działań media relations w samorządach jak i opisują złe praktyki w tej dziedzinie.

 

Osobny rozdział został poświęcony na analizę sytuacji kryzysowych w samorządach, ich rozwiązywanie, najczęstsze błędy popełniane w czasie kryzysów przez samorządowców, a także procedury zarządzania kryzysem i odbudowę reputacji samorządu po kryzysie.

 

Sporo miejsca poświęcono na praktyczne aspekty komunikacji z mediami w samorządach. Są to porady dotyczące korzystania z narzędzi komunikacji z mediami. Tym samym z publikacji można poznać zasady tworzenia baz danych, zasady przygotowywania informacji prasowych dla redakcji. Szeroko zostały opisane reguły dotyczące przygotowania i przebiegu konferencji prasowych, a także zasady, które warto zastosować przy udzielania wywiadu. Książka obejmuje również kwestie dotyczące sprostowań i autoryzacji wypowiedzi w mediach. Praktyczne porady obejmują także zachowanie w czasie udzielania wypowiedzi do kamery. 

 

Ważnym fragmentem publikacji są wyniki badań autorstwa Zbigniewa Chmielewskiego, dotyczące media relations w samorządzie terytorialnym. Badaniami objęto urzędy gminy i urzędy miast z województw podkarpackiego i zachodniopomorskiego.

 

Zamów >>>

lista publikacji
 
 
Ideo pozycjonowanie Realizacja i 
CMS  Edito  Powered by: