VIII Kongres Innowacyjnego Marketingu

w samorządach
Logowanie
X

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do pełnej zawartości serwisu.

Zapomniałem hasła
 
drukuj

PUBLIKACJE

SZTUKA PUBLIC RELATIONS. Z DOŚWIADCZEŃ POLSKICH PRAKTYKÓW

OD WYDAWCY: Zanim powstała ta książka, zastanawialiśmy się, dlaczego warto ją napisać? Odpowiedź była jedna. Takiego wydania na polskim rynku nie ma i tylko doświadczeni szefowie firm PR są dziś w stanie taką książkę napisać. Wszyscy zgodziliśmy się, że wiedzy wynikającej z wieloletnich doświadczeń profesjonalnego uprawiania public relations - umiejętności zweryfikowanych na rynku - nie powinno się zachować tylko dla siebie. Przybliżenie tej wiedzy Czytelnikowi może posłużyć całemu sektorowi komunikacji społecznej, bo profesjonalizm i efektywność usług PR muszą być celem wszystkich zajmujących się tym niezwykle pięknym acz trudnym rzemiosłem. Wiele ciekawych i wartościowych wskazań znajdą w niej zarówno mający już pewne doświadczenie praktycy PR, jak i młodzi adepci, którzy z tym zawodem chcą związać swoją przyszłość.

 

Autorzy książki nie zamierzają nikogo pouczać. Jak to ktoś pięknie powiedział: "PR niejedno ma imię" i jest jeszcze wiele miejsca na dyskusje. My dzielimy się naszymi doświadczeniami, które sprawdziły się w praktyce. Nasza książka daje dostęp do wiedzy o public relations, która nie jest powszechnie znana.


Książka jest unikalnym zbiorem opinii i uwag spisanych przez siedemnastu szefów czołowych agencji PR, zrzeszonych w Związku Firm Public Relations. Jej zawartość merytoryczna jest świadomym wyborem wydawcy i autorów. Mamy nadzieję, że docenią go wszyscy, którzy poszukują praktycznych wskazań i rozwiązań i którzy widzą, jak wiele propozycji przenoszonych do Polski z innych uwarunkowań społeczno-ekonomicznych nie tylko nie sprawdza się, ale często przynosi złe skutki.
 

 

Więcej szczegółów na stronie: http://www.zfpr.hbz.pl/

lista publikacji
 
 
Ideo pozycjonowanie Realizacja i 
CMS  Edito  Powered by: