IX Kongres Innowacyjnego Marketingu

w samorządach
Logowanie
X

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do pełnej zawartości serwisu.

Zapomniałem hasła
 
drukuj

ZGŁOSZENIA

REGULAMIN

1.  UCZESTNICY. Warunkiem udziału w Kongresie jest przesłanie wypełnionej i podpisanej karty zgłoszeniowej wraz z POTWIERDZENIEM ZAPŁATY - skanem na emaila, faxem bądź pocztą tradycyjną - polecony, kurier) najpóźniej do dnia 21 listopada 2019 r. (czwartek). W przypadku wyczerpania limitu miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.
 
ZGŁOSZENIA: Kartę zgłoszeniową można przesłać wybierając jedną z trzech możliwości przekazania jej organizatorowi:
•    pocztą tradycyjną na adres: Natalia Sieradzka, Exacto Sp. z o.o. , ul. Załęska 44, 35-322 Rzeszów
•    faxem na nr 22 244 22 46
•    mailem, skan na adres e-mail:
 
Dopisek: Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach.

2.  REZYGNACJĘ z udziału w Kongresie należy zgłaszać pisemnie (wysyłając informację faksem lub listem poleconym) i potwierdzić telefonicznie. W przypadku uiszczenia opłaty i złożenia rezygnacji z udziału po 14 listopada 2019 r. opłata nie będzie zwracana. W przypadku uiszczenia opłaty i złożenia rezygnacji z udziału w terminie do 14 listopada 2019 r. będzie potrącana opłata manipulacyjna w wysokości 30% od wpłaconej kwoty.
 
3.  OPŁATY. Opłata za udział w Kongresie Innowacyjnego Marketingu w Samorządach wynosi:

•    dla przedstawicieli Samorządów 403,00 zł brutto / osobę

•    dla firm, osób prywatnych 713,40 zł brutto /osobę

 

Opłatę kongresową, która obejmuje udział w Kongresie (2 dni) oraz materiały kongresowe należy przelać na konto Organizatora wraz z podaniem w tytule przelewu: Kongres IM_ imię i nazwisko osoby, której opłata dotyczy.
 
NUMER RACHUNKU BANKOWEGO
mBank S.A. , nr rachunku bankowego: 05 1140 2004 0000 3202 7842 7520
Exacto Sp. z o.o., ul. Załęska 44, 35-322 Rzeszów
 
4.  DANE KONTAKTOWE:
•    Dokumenty zgłoszeniowe należy kierować na adres do korespondencji: Exacto Sp. z o.o. , ul. Załęska 44, 35-322 Rzeszów, FAX: 22 244 22 46
•    Przyjmowanie zgłoszeń, sprawy organizacyjne: Natalia Sieradzka, e-mail: , tel. 605 894 826
•    Sprawy finansowe: Beata Murias, e-mail: , tel. 608 189 112
•    Sprawy programowe oraz innych dodatkowych informacji udziela: dr hab. Dariusz Tworzydło, e-mail: tel: 602 445 596


5.   ADRES MIEJSCA KONGRESU:

       Hotel Hilton Garden Inn 

       aleja Kopisto 1

       35-315 Rzeszów

 

6. KARTA ZGŁOSZENIOWA

 
 
Ideo pozycjonowanie Realizacja i 
CMS  Edito  Powered by: