Torino
  • Strona główna
  • O KONGRESIE
  • PRELEGENCI
  • Galeria
  • Program
  • Kontakt
Torino
  • Strona główna
  • O KONGRESIE
  • PRELEGENCI
  • Galeria
  • Program
  • Kontakt

Our Blog

  • Strona główna
  • Our Speakers

Dariusz Tworzydło

  • by Natalia Sieradzka
  • 3 grudnia 2020

Profesor Uniwersytetu Warszawskiego, dr hab. nauk społecznych w dyscyplinie nauki o mediach. Ekspert z zakresu ekonomii, badań społecznych, systemów informatycznych oraz public relations. Kierownik Katedry  Komunikacji Społecznej i Public Relations na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pomysłodawca Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Autor ponad 200 publikacji z zakresu komunikacji i public relations, m.in. „Zarządzanie

CZYTAJ WIĘCEJ

Kamil Bolek

  • by Natalia Sieradzka
  • 3 grudnia 2020

Dyrektor marketingu w LTTM, największej w Polsce grupie świadczącej usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, w skład której wchodzą LifeTube, TalentMedia, HubYT i Mellon Media. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne

CZYTAJ WIĘCEJ

Juliusz Lerman

  • by Natalia Sieradzka
  • 3 grudnia 2020

Teoretyk i praktyk komunikacji marketingowej. Pracownik Biura Promocji i Nowych Mediów Urzędu Miasta Łodzi, współodpowiedzialny za treści na oficjalnych profilach miasta w social media. Doktorant na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, temat dysertacji: „Rola mediów społecznościowych w budowaniu kapitału marki miasta”. Prelegent na konferencjach naukowych oraz autor m.in. rozdziału „Storytelling w social media jako czynnik kreowania

CZYTAJ WIĘCEJ

Joanna Tymowicz

  • by Natalia Sieradzka
  • 27 listopada 2020

Client Service Director w agencji Ideo Force, doświadczony ekspert ds. projektów marketingowych. Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji z konsumentami, pracownikami i partnerami firmy z wykorzystaniem nowych mediów, takich jak social media. Z branżą interaktywną związana jest od 2006 roku. Wierzy, że wiedza marketingowa to tylko pierwszy krok ku budowaniu trwałych relacji z klientami.  W

CZYTAJ WIĘCEJ

Sebastian Bykowski

  • by Natalia Sieradzka
  • 27 listopada 2020

Wiceprezes zarządu, dyrektor generalny agencji informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. – największej w Polsce firmy zajmującej się kompleksowym monitoringiem mediów i analizami medialnymi, jednej z największych firm w Europie w tej branży, nagrodzonej tytułem Gazeli Biznesu 2011. Współtwórca i przewodniczący rady nadzorczej CafeNews S.A., członek kapituły nagród Dni Marketingu Sportowego oraz Konkursu Aktywne Miasto,

CZYTAJ WIĘCEJ

Piotr Lutek

  • by Natalia Sieradzka
  • 27 listopada 2020

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz The Chartered Institute of Marketing. Przez blisko 15 lat związany z międzynarodowymi i krajowymi firmami z różnych kategorii jako menadżer marketingu, dyrektor sprzedaży i doradca. Jako kluczowe umiejętności wskazuje strategiczne zarządzanie marką z wykorzystaniem obszaru badań marketingowych. Członek PTBRiO. Od 2007 roku założyciel i Prezes

CZYTAJ WIĘCEJ

Piotr Kantorowski

  • by Natalia Sieradzka
  • 25 listopada 2020

Przedsiębiorca, radca prawny, autor, podkaster, ultramaratończyk. Od ponad 7 lat prowadzi – Kancelarię Prawną Kantorowski, Głąb i Wspólnicy, która wspiera przedsiębiorców w ich codziennych wyzwaniach w tym przede wszystkim na rynkach e-commerce, digital marketingu i IT. Jeden z autorów książki Prawo dla Biznesu. E-commerce i wielu specjalistycznych publikacji. Od niemal trzech lat prowadzi podcast Prawo

CZYTAJ WIĘCEJ

Marek Kacprzak

  • by Natalia Sieradzka
  • 25 listopada 2020

Jego dewizą jest stwierdzenie, że drogą do każdego sukcesu jest skuteczna komunikacja. Uczy jak dopasować środki przekazu do konkretnego odbiorcy, pomaga budować strategie i je później skutecznie wdrażać. Szkoli menadżerów, rzeczników prasowych i dziennikarzy. Z wykształcenia jest humanistą i magistrem kulturoznawstwa ze specjalnością komunikacji społecznej i ekonomiki kultury. Posiada tytuł Executive MBA. Z zawodu dziennikarz,

CZYTAJ WIĘCEJ

Szymon Sikorski

  • by @dm1n
  • 26 sierpnia 2017

Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Pełnił funkcję doradcy zarządu m.in. Association of Business Service Leaders (ABSL), Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej, WKS Śląsk Wrocław. Założyciel i pomysłodawca cyklu konferencji Social Media Day (socialmediaday.pl) – promującej rewolucję jaka dokonuje się dzięki nowym mediom oraz Zawartosci (zawartosci.com) – skupionej na insightach i foresightach strategicznych. Ekspert i trener

CZYTAJ WIĘCEJ

Adam Łaszyn

  • by @dm1n
  • 26 sierpnia 2017

Prezes agencji ALERT MEDIA Communications. Wykładowca public relations Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie, London School of Public Relations, Politechniki Gdańskiej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Specjalizuje się w zarządzaniu komunikacją w sytuacjach kryzysowych i media relations. Trener medialny i doradca wizerunkowy osób publicznych, firm i instytucji. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji

CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
  • 2
  • »

CATEGORY

  • AKTUALNOŚCI (3)
  • Bez kategorii (3)
  • KIMWS (1)
  • Latest News (1)
  • Our Blog (4)
  • Polityka cookies (1)

Recent Post

News Letter

image
To ogólnopolskie wydarzenie skierowane do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego odpowiadających za promocją i komunikację, agencji marketingowych oraz instytucji publicznych zajmujących się promocją turystyki.

Więcej

  • O Kongresie
  • Prelegenci
  • Kontakt 
  • Polityka cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin X KIMwS

Aktualności

X KONGRES INNOWACYJNEGO MARKETINGU...
By Natalia Sieradzka
ZNACZENIE MARKETINGU MIEJSC W...
By Natalia Sieradzka
Podkarpackie,
Rzeszów
605 894 826
608 189 112
nsieradzka@exacto.pl
COPYRIGHT © 2020 Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach