PRELEGENCI

PRELEGENCI

Edycja 2020

Poniżej przedstawiamy Państwu sylwetki prelegentów X edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach.

Karolina Dziwak-Filosek

Specjalista ds social media, Grupa PRC Holding.
Specjalista ds. social media, posiada ponad sześcioletnie doświadczenie w agencji public relations. Na co dzień prowadzi działania wpływające na obecność i prestiż obsługiwanych marek w mediach społecznościowych. Kompleksowo zajmuje się prowadzeniem kampanii reklamowych w social media – od strategii, przez budżetowanie, koordynację, wdrożenie, optymalizację po rozliczenia i monitorowanie wyników kampanii.

Aleksandra Kajda

Specjalista ds. PR, Grupa PRC Holding
W PR-ze, Grupie PRC i social mediach od 2009 roku. Nieobce jej żadne branżowe wyzwania, ale najlepiej czuje się wśród postów, relacji i stories. Tworzy content, kreuje wizerunek i publikuje w mediach społecznościowych. A kiedy nie przegląda Facebooka i Instagrama służbowo, szuka w nich nowych rozwiązań i inspiracji dla swoich klientów.

Jacek Kotarbiński

Ekonomista, Rynkolog, Marketer, kotarbinski.com.
Ekonomista, uznany autorytet i międzynarodowy ekspert w zakresie marketingu, rozwoju innowacji i  zarządzania sprzedażą. Od 1990 roku skutecznie i praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerowej Sztuki Rynkologii. Keynote konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Międzynarodowy ekspert shopper marketingu. Felietonista „Forbes Polska”, członek Rady Programowej Forum IAB Poland. Członek zespołu ekspertów Copy Advice przy Radzie Reklamy. Pomysłodawca i twórca fanpage „Bareizmy Wiecznie Żywe”. Autor Bloga o Sztuce Marketingu kotarbinski.com  

Alina Kucharzewska

Rzecznik prasowy, Śląski Urząd Wojewódzki.
Absolwentka polonistyki i komunikacji społecznej oraz prawa i administracji na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Reporterka „Dziennika Zachodniego” oraz wieloletnia dziennikarka i redaktor naczelna Regionalnej Telewizji TVT. Autorka setek artykułów oraz reportaży. Przez blisko 15 lat zajmowała się głównie tematami społecznymi oraz polityką samorządową. W 2016 r. została rzecznikiem prasowym wojewody śląskiego Jarosława Wieczorka oraz Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach. Jej zadaniem jest przede wszystkim kształtowanie wizerunku wojewody, zapewnianie wymiany informacji pomiędzy wojewodą a Premierem oraz ministrami, a także stała współpraca z Centrum Informacyjnym Rządu oraz mediami.  

Adam Łaszyn

CEO, ALERT MEDIA Communications
Prezes agencji ALERT MEDIA Communications. Wykładowca public relations Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie, London School of Public Relations, Politechniki Gdańskiej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Specjalizuje się w zarządzaniu komunikacją w sytuacjach kryzysowych i media relations. Trener medialny i doradca wizerunkowy osób publicznych, firm i instytucji. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Szymon Sikorski

CEO, Publicon
Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Pełnił funkcję doradcy zarządu m.in. Association of Business Service Leaders (ABSL), Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej, WKS Śląsk Wrocław. Założyciel i pomysłodawca cyklu konferencji Social Media Day (socialmediaday.pl) – promującej rewolucję jaka dokonuje się dzięki nowym mediom oraz Zawartosci (zawartosci.com) – skupionej na insightach i foresightach strategicznych. Ekspert i trener w programie Markowa Gmina. Trener w projekcie “Strategicznie dla rozwoju” Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Pracował i pracuje przede wszystkim dla największych firm z branży finansowej, nieruchomości, FMCG, BPO/BSS, sektora publicznego, gmin i samorządów. Więcej: szymonsikorski.pl 

Marek Kacprzak

Executive MBA, HUBRIS - Zarządzanie słowem i ludźmi
Jego dewizą jest stwierdzenie, że drogą do każdego sukcesu jest skuteczna komunikacja. Uczy jak dopasować środki przekazu do konkretnego odbiorcy, pomaga budować strategie i je później skutecznie wdrażać. Szkoli menadżerów, rzeczników prasowych i dziennikarzy. Z wykształcenia jest humanistą i magistrem kulturoznawstwa ze specjalnością komunikacji społecznej i ekonomiki kultury. Posiada tytuł Executive MBA. Z zawodu dziennikarz, trener i menadżer wielu zespołów redakcyjnych. Wykładowca, szkoleniowiec i mówca motywacyjny. Przeprowadził wiele godzin szkoleniowych z zakresu komunikacji, budowania wizerunku, występów publicznych, prowadzenia skutecznych kanałów informacyjnych w tym social mediów.

Piotr Kantorowski

Radca prawny, Kancelaria Prawna Kantorowski, Głąb i Wspólnicy
Przedsiębiorca, radca prawny, autor, podkaster, ultramaratończyk. Od ponad 7 lat prowadzi – Kancelarię Prawną Kantorowski, Głąb i Wspólnicy, która wspiera przedsiębiorców w ich codziennych wyzwaniach w tym przede wszystkim na rynkach e-commerce, digital marketingu i IT. Jeden z autorów książki Prawo dla Biznesu. E-commerce i wielu specjalistycznych publikacji. Od niemal trzech lat prowadzi podcast Prawo dla Biznesu. Od zawsze pasjonuje się biznesem i przedsiębiorczość, a rolę prawa widzi w tym, aby pomagało przedsiębiorcom realizować ich najważniejsze i najbardziej śmiałe pomysły. Podcast Prawo dla Biznesu: https://spoti.fi/3o1PLuF

Piotr Lutek

CEO, Synergia Lublin
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz The Chartered Institute of Marketing. Przez blisko 15 lat związany z międzynarodowymi i krajowymi firmami z różnych kategorii jako menadżer marketingu, dyrektor sprzedaży i doradca. Jako kluczowe umiejętności wskazuje strategiczne zarządzanie marką z wykorzystaniem obszaru badań marketingowych. Członek PTBRiO. Od 2007 roku założyciel i Prezes Zarządu Synergia, firmy doradczej specjalizującej się w budowaniu i pobudzaniu marek produktów, usług i miejsc. Kierownik ponad 30 projektów doradczych w zakresie marki i jej komunikacji dla klientów samorządowych i przedsiębiorstw.

Sebastian Bykowski

Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
Wiceprezes zarządu, dyrektor generalny agencji informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. – największej w Polsce firmy zajmującej się kompleksowym monitoringiem mediów i analizami medialnymi, jednej z największych firm w Europie w tej branży, nagrodzonej tytułem Gazeli Biznesu 2011. Współtwórca i przewodniczący rady nadzorczej CafeNews S.A., członek kapituły nagród Dni Marketingu Sportowego oraz Konkursu Aktywne Miasto, doradca i konsultant.  Stale uczestniczy w tworzeniu i rozwijaniu analiz oraz metod pomiaru efektów działań media relations dla największych firm polskich i zagranicznych. Wykłada tematy związane z monitoringiem mediów, zarządzaniem informacją oraz zmianami na rynku mediów.

Joanna Tymowicz

Client Service Director, Ideo Force
Client Service Director w agencji Ideo Force, doświadczony ekspert ds. projektów marketingowych. Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji z konsumentami, pracownikami i partnerami firmy z wykorzystaniem nowych mediów, takich jak social media. Z branżą interaktywną związana jest od 2006 roku. Wierzy, że wiedza marketingowa to tylko pierwszy krok ku budowaniu trwałych relacji z klientami.  W swojej pracy kładzie nacisk na balansowanie działań sprzedażowych oraz wizerunkowych, które mają w efekcie przynosić firmom wymierne korzyści.  

Juliusz Lerman

pracownik zespołu ds. mediów społecznościowych, Urząd Miasta Łodzi
Teoretyk i praktyk komunikacji marketingowej. Pracownik Biura Promocji i Nowych Mediów Urzędu Miasta Łodzi, współodpowiedzialny za treści na oficjalnych profilach miasta w social media. Doktorant na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, temat dysertacji: „Rola mediów społecznościowych w budowaniu kapitału marki miasta”. Prelegent na konferencjach naukowych oraz autor m.in. rozdziału „Storytelling w social media jako czynnik kreowania wartości marki” w monografii „Społeczne i niematerialne determinanty rozwoju przedsiębiorstw”.

Kamil Bolek

CMO, Członek zarządu LTTM
Dyrektor marketingu w LTTM, największej w Polsce grupie świadczącej usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, w skład której wchodzą LifeTube, TalentMedia, HubYT i Mellon Media. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: “Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)”

Dariusz Tworzydło

CEO, Exacto Sp. z o.o.
Profesor Uniwersytetu Warszawskiego, dr hab. nauk społecznych w dyscyplinie nauki o mediach. Ekspert z zakresu ekonomii, badań społecznych, systemów informatycznych oraz public relations. Kierownik Katedry  Komunikacji Społecznej i Public Relations na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pomysłodawca Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Autor ponad 200 publikacji z zakresu komunikacji i public relations, m.in. „Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie”. Twórca i współtwórca licznych badań, m.in. „Zarządzanie kryzysem w polskich przedsiębiorstwach” i „Analiza kondycji branży Public Relations”.

O KONGRESIE

O KONGRESIE

Najważniejsze informacje.

10 EDYCJI

Przez blisko 10 lat dzielimy się z samorządowcami wiedzą na temat marketingu terytorialnego i najnowszych rozwiązań promocyjnych.

STUDIA PRZYPADKÓW

Prezentacje są prowadzone oparciu o konkretne przykłady zrealizowanych kampanii miast i regionów, inicjatyw a także badania czy raporty instytucji publicznych oraz podmiotów prywatnych.

DOŚWIADCZENI PRELEGENCI

Prelegenci zapraszani do udziału w wydarzeniu to specjaliści z branży marketingu miejsc, których wiedza poparta jest doświadczeniem i realizacją projektów dla instytucji samorządowych, stowarzyszeń czy organizacji turystycznych.